притисни ентер »

Изградба на нова пруга и реконструкција на постоечката долж Коридорот 10 за постигнување на планираната брзина
Изградба на нова пруга и реконструкција на постоечката долж Коридорот 10 за постигнување на планираната брзина

Изградба на нова пруга и реконструкција на постоечката долж Коридорот 10 за постигнување на планираната брзина

Embedded video for Изградба на нова пруга и реконструкција на постоечката долж Коридорот 10 за постигнување на планираната брзина Коридорот 10 станува приоритет број 1 за инвестирање на британските шест милијарди евра од Стратешкото партнерство. По 30 години девастирање на македонската железница, сега државата сака повторно Македонија да ја впише на

Ивановски: Желбата за изградба на пругата кон Бугарија изгледа постои само од македонска страна

Ивановски: Желбата за изградба на пругата кон Бугарија изгледа постои само од македонска страна

Директорот на „Македонски Железници ифраструктура“, Синиша Ивановски, рече дека жали што Бугарија не презема активности за изградба на пругата која треба да ги поврзе двете земји и изрази надеж дека бугарските власти ќе се консолидираат по ова прашање На техничко ниво имаме решение кое им одговара на двете страни, но кога доаѓа до политичкиот момент

Проект нема, ќе се изгради ли брзо, брзата пруга?

Проект нема, ќе се изгради ли брзо, брзата пруга?

Проект за брзата пруга нема. Тој допрва ќе се прави заедно со луѓе од градежниот факултет. Се уште, не е потпишан ниту договор за парите од Обединетото Кралство од кои треба да се изводи за овој проект, но од МЖ Инфраструктура со оптимистички најави. Првичните активности ќе бидат на есен, а очекувањата се дека  македонскиот дел од коридорот 10 ќе биде

Желбата за изградба на пругата кон Бугарија постои само од македонска страна?!

Желбата за изградба на пругата кон Бугарија постои само од македонска страна?!

На техничко ниво имаме решение кое им одговара на двете страни, но кога доаѓа до политичкиот момент изгледа дека желбата постои само од наша страна – вели директорот на „Македонски Железници ифраструктура“, Синиша Ивановски, во врска со изградбата на пругата од Коридорот 8 кон Бугарија, конкретно за делницата од Крива Паланка до бугарската граница

Со средствата од договорот за партнерство со Велика Британија ќе се обновува железницата на Коридор 10

Со средствата од договорот за партнерство со Велика Британија ќе се обновува железницата на Коридор 10

Инвестициите во инфраструктурата, особено во Железницата на Коридорот 10, остануваат сериозен предизвик на Владата, откако се стави потпис на Договорот за стратешко партнерство со Велика Британија. Според директорот на МЖ Инфраструктура, целосно ќе се обнови постојната траса на пругата за возовите да возат со брзина од 160 километри на час за патничкиот

Македонија гради пруга кон Бугарија, но од другата страна – молк

Македонија гради пруга кон Бугарија, но од другата страна – молк

0 Македонија вложува сериозни напори за изградба на железничката врска кон Бугарија преку Коридорот 8, но од бугарска страна нема соодветен одговор. Ова го истакна директорот на МЖ Инфраструктура, Синиша Ивановски, на денешната прес-конференција. „Ние веќе работиме на терен, инвестираме, го градиме делот од Бељаковце до Крива Паланка, а за делот до

Ивановски: Сега е моментот Македонија да ја позиционираме на мапата на товарниот железнички транспорт

Ивановски: Сега е моментот Македонија да ја позиционираме на мапата на товарниот железнички транспорт

Изградбата на брза пруга на коридор 10 како дел од договорите со Обединетото Кралство е фокус проект со кој Македонија ќе се позиционира како главен транзитен пат на железничкиот транспорт од грчките пристаништа до европските дестинации, истакна на денешната прес-конфереција директорот на МЖ Инфраструктура, Синиша Ивановски. Покрај реконструкцијата

Сериозна модернизација на Македонски Железници – ќе има воз и до скопскиот аеродром

Сериозна модернизација на Македонски Железници – ќе има воз и до скопскиот аеродром

Инвестициите во инфраструктурата, особено во Железницата на Коридорот 10, остануваат сериозен предизвик на Владата, откако се стави потпис на Договорот за стратешко партнерство со Велика Британија. Според директорот на МЖ Инфраструктура, целосно ќе се обнови постојната траса на пругата за возовите да возат со брзина од 160 километри на час за патничкиот

Ивановски: Брзата пруга ќе не бетонира како најбрз транзитен пат за товарен сообраќај

Ивановски: Брзата пруга ќе не бетонира како најбрз транзитен пат за товарен сообраќај

Целосна реконструкција на постојната траса со подигање на брзината на повеќе од 160 километри на час за патничкиот и до 120 километри на час за товарниот сообраќај. Паралелно со постојната ќе се изгради и целосно нова пруга со два колосека при што максимално ќе се исправат кривините и ќе се намали должината на пругата, најави директорот на МЖ Инфраструктура

Синиша Ивановски, директор на МЖ Инфраструктура: Брзата пруга ќе не бетонира како најбрз транзитен пат за товарен сообраќај

Синиша Ивановски, директор на МЖ Инфраструктура: Брзата пруга ќе не бетонира како најбрз транзитен пат за товарен сообраќај

Целосна реконструкција на постојната траса со подигање на брзината на повеќе од 160 километри на час за патничкиот и до 120 километри на час за товарниот сообраќај. Паралелно со постојната ќе се изгради и целосно нова пруга со два колосека при што максимално ќе се исправат кривините и ќе се намали должината на пругата, најави директорот на МЖ Инфраструктура