Kors потсетува: фантазијата за модата немора да биде совршена за да биде привлечна. Кампањата на Michael Kors за есенва наоѓа нов ритам во добро познат простор, спојувајќи ја така препознатливата „џет-сет“ префинетост на брендот, со нијансирано чувство на реализам. Снимена на локација во Рим, од фотографот Лахлан Бејли, кампањата ги претставува како
Добивај вести на Viber Со оглед на тоа што многумина веќе се префрлија на опремување на својот есенски гардеробер, решивме да провериме кои фармерки, според најавите на модните експерти, ќе бидат многу популарни во наредниот период. Подолу, одбравме пет модели на фармерки што модните познавачи веќе ги купуваат за есен. Некои модели се популарни со
Fashionel Фармерки и кошула една од омилените модни спојки
„Како син на бикот“ – Пост Малоун во новата кампања на SKIMS Американскиот рапер и пејач Пост Малоун (Post Malone) стана заштитно лице на првата машка кампања на модниот бренд SKIMS. Во кампањата тој го претставува новото издание на камуфлажната колекција Realtree-print camo. Во изјава за кампањата Малоун вели дека искуството било „страшно, но забавно,
Добивај вести на Viber В о наредните месеци, се очекува сите големи брендови за бои да го изнесат своето видување за нијансата со која наскоро ќе посакаме да ги обоиме своите домови. Сè што денес е модерно, веќе следната година станува застарено. Трендовите во ентериерот се менуваат побрзо од кога било, а дизајнерите најавуваат дека влегуваме во ера