притисни ентер »

Извори

Marketing365

По десетгодишна пауза, Valicon повторно го активира истражувањето на пазарот „Valicon Top Brands“, отворенo за сите брендови за широка потрошувачка (FMCG) во Јадранскиот регион
По десетгодишна пауза, Valicon повторно го активира истражувањето на пазарот „Valicon Top Brands“, отворенo за сите брендови за широка потрошувачка (FMCG) во Јадранскиот регион

По десетгодишна пауза, Valicon повторно го активира истражувањето на пазарот „Valicon Top Brands“, отворенo за сите брендови за широка потрошувачка (FMCG) во Јадранскиот регион

По една деценија, агенцијата за истражување на пазарот во Јадранскиот регион – VALICON, повторно го спроведувa референтното истражување за мерење на моќта на брендовите „VALICON TOP BRANDS“, за да ги крунисa најмоќните FMCG брендови во регионот. Новото истражување се спроведува со помош на врвни експерти од регионот, вклучува подобрена и транспарентна

Наградата за најдобра медиумска стратегија во регионот ѝ припадна на кампањата „It’s time to stop!“

Наградата за најдобра медиумска стратегија во регионот ѝ припадна на кампањата „It’s time to stop!“

Во рамките на медиумската конференција SEMPL во Порторож, Словенија, и оваа година се одржа свеченото доделување на наградите Sempler , кои се доделуваат за најдобри медиумски стратегии. Беа доделени 11 златни награди и една главна награда, која овој пат ја освои кампањата „It’s time to stop!“ , осмислена и развиена од агенцијата Via Media за Bingo

Распеани кукли на шумски животни ја носат празничната магија на Apple

Распеани кукли на шумски животни ја носат празничната магија на Apple

Технолошкиот гигант Apple ја претстави својата нова празнична реклама за 2025 година, во која главни ѕвезди се „распеани“ кукли на шумски животни. Филмот е режиран од Марк Молој и е целосно снимен со помош на iPhone 17 Pro . Рекламата раскажува приказна за загубен iPhone во снежна шума, кој го наоѓаат група шумски животни. Тие го користат телефонот

Sarah Mace and The Girlzz ја започнуваат празничната магија со „Нека Трепка“

Sarah Mace and The Girlzz ја започнуваат празничната магија со „Нека Трепка“

Македонската пејачка и авторка Сара Мејс ја објави својата нова празнична песна „Нека Трепка“, во изведба на вокалниот квартет Sarah Mace and The Girlzz, кој го сочинуваат Сара Мејс, Ана Петановска, Калина Велковска и Теа Богатинова. Песната ја носи топлината и празничната магија на декември, музиката и текстот се дело токму на Сара Мејс, додека аранжманот

Јаневска: Сојузништвото меѓу наставниците, родителите и заедницата е клучно за развој на просперитетни генерации со емпатија и критичко размислување

Јаневска: Сојузништвото меѓу наставниците, родителите и заедницата е клучно за развој на просперитетни генерации со емпатија и критичко размислување

Наставниците се вистински магионичари – не само во однос на знаењето што го пренесуваат, туку и во обликувањето на карактерот и развојот на децата во целина. Тие ги поттикнуваат да размислуваат храбро, да се водат од вредности и да се подготвуваат за свет полн со предизвици. Но, за да успеат неопходна е поддршка и соработка со семејствата и заедницата

НЛБ Банка го одбележа 40-годишниот јубилеј со гала концерт: Ноќ на музичко совршенство и посветеност кон извонредност и заедницата

НЛБ Банка го одбележа 40-годишниот јубилеј со гала концерт: Ноќ на музичко совршенство и посветеност кон извонредност и заедницата

НЛБ Банка го одбележа својот 40-годишен јубилеј со спектакуларен гала концерт . Настанот, одржан во присуство на претставници на институциите, партнери, соработници, клиенти , колеги и истакнати поединци, заслужни за незапирливиот раст на Банката беше незаборавна прослава посветена на четирите децении извонредност и партнерства. На коцертот настапи

Директорот Лазов со силна порака: Време е домашниот сончоглед да стане национален приоритет

Директорот Лазов со силна порака: Време е домашниот сончоглед да стане национален приоритет

Македонската прехранбена индустрија доби силна и важна порака: време е домашното производство на сончоглед конечно да го заземе местото што го заслужува. Компанијата „Кристал 1923“ АД Велес, еден од најстарите и најпочитувани брендови во земјата, повторно го отвори прашањето за тоа како да се создаде стабилна, домашна суровинска база и како да се намали

„Магијата е во знаењето“ продолжува во Струмица: Петта панел-дискусија „Магијата на создавање храбри, мислечки и сочувствителни личности“

„Магијата е во знаењето“ продолжува во Струмица: Петта панел-дискусија „Магијата на создавање храбри, мислечки и сочувствителни личности“

Националната кампања „Магијата е во знаењето“ на Министерството за образование и наука продолжува со својот караван на панел-дискусии низ градовите. Досега се одржаа панели во Скопје, Прилеп, Тетово и Куманово, а следната станица е Струмица. Петтиот панел на тема „Магијата на создавање храбри, мислечки и сочувствителни личности“ ќе се одржи во недела,

Отворен јавен повик за бесплатни верификации на е-продавници – за поголема доверба и побезбедна е-трговија

Отворен јавен повик за бесплатни верификации на е-продавници – за поголема доверба и побезбедна е-трговија

Асоцијацијата за е-трговија (АЕТСМ) објавува јавен повик за бесплатни верификации на е-продавници за стекнување со симболот на доверба во е-трговијата – Беџ за верификуван е-трговец, во рамки на кампањата „Верификувани сега, доверливи секогаш“, која се реализира со поддршка на ИУТЕ Македонија. Овој јавен повик ќе овозможи 5 микро, мали или средни е-продавници

Eurobest ги објави финалистите за 2025 година

Eurobest ги објави финалистите за 2025 година

Организаторите на Eurobest Awards , наградите што ја слават најиновативната креативност во Европа, денес ја објавија листата на финалисти за 2025 година. Претходно овој месец, жирито се состана во Лондон за да ги разгледа и оцени најдобрите европски креативни проекти и нивната ефективност. Во овогодишниот натпревар учествувале проекти од 37 европски