притисни ентер »

Извори

Marketing365

Во Белград се оддржа првиот Visa SEE Cashless Forum
Во Белград се оддржа првиот Visa SEE Cashless Forum

Во Белград се оддржа првиот Visa SEE Cashless Forum

AI трговија и AI агенти, дигитален идентитет, хипер-персонализирани кориснички искуства, безбедност и едноставност на плаќањето, како и улогата на прекуграничните парични трансфери во поттикнувањето на финансиската инклузија и на регионално и на глобално ниво, беа клучни теми на првиот Visa SEE Cashless Forum, одржан во Белград. Главниот град на Србија

Објавена програмата на фестивалот Golden Drum 2025
Објавена програмата на фестивалот Golden Drum 2025

Објавена програмата на фестивалот Golden Drum 2025

Додека фестивалот Golden Drum го одбележува своето 31. издание, годинешната програма ветува навистина извонредно искуство. Учесниците можат да очекуваат инспиративен спој на предавања што поттикнуваат на размислување, стимулирачки дебати и енергична размена на идеи, кои ја претставуваат суштината на меѓународната креативна индустрија. На сцената ќе

Microsoft и OpenAI најавија план за реструктурирање на партнерството

Microsoft и OpenAI најавија план за реструктурирање на партнерството

Microsoft и OpenAI потпишаа меморандум за разбирање со кој ќе се редизајнира начинот на управување и финансирање на стартапот. Најавен на 11 септември 2025 година, договорот сè уште не е правно обврзувачки, но ги претставува плановите на двете компании за зајакнување на соработката, со истовремено поврзување на комерцијалниот раст на OpenAI со неговата

Ребрендирањето на BOSQAR IN. освои престижна глобална награда за висококвалитетен дизајн

Ребрендирањето на BOSQAR IN. освои престижна глобална награда за висококвалитетен дизајн

Red Dot наградата се доделува веќе 67 години и се смета за најпрестижен меѓународен знак за квалитет во дизајнот Групацијата Bosqar In. и хрватската агенција Bruketa&Žinić&Grey ја освоија наградата Red Dot во категоријата „ Brand Design & Identity/Logo“ за ребрендирањето што беше јавно претставено изминатата година. Станува збор за награда која се

Нескротена природа и рокенрол енергија – Џони Деп во новата кампања за Sauvage Elixir на Dior

Нескротена природа и рокенрол енергија – Џони Деп во новата кампања за Sauvage Elixir на Dior

Францускиот луксузен бренд Christian Dior ја претстави новата кампања за парфемот Sauvage Elixir , во која повторно главна ѕвезда е холивудската ѕвезда Џони Деп. Филмот, режиран од Жан Батист Мондино, ја црпи својата инспирација од нескротливата моќ на природата, комбинирајќи сцени на диви животни, отворени пространства и рокенрол енергија за да го

Античкиот театар Аспендос во близина на Анталија ја собра светската оперска и балетска елита на 32 Меѓународниот фестивал за опера и балет

Античкиот театар Аспендос во близина на Анталија ја собра светската оперска и балетска елита на 32 Меѓународниот фестивал за опера и балет

Светската оперска и балетска елита и љубителите на класичната уметност се собраа во Туркије, во античкиот театар Аспендос во близина на Анталија. Со изведбата на „Турандот“ во која настапија оперската дива Олга Маслова од Русија и оперската сензација Рикардо Маси, започна 32-то издание на Меѓународниот фестивал за опера и балет, кој ќе трае до 1 октомври

„Тиквеш“ прославува 140 години винска традиција, преточена во квалитет, современост и глобална препознатливост

„Тиквеш“ прославува 140 години винска традиција, преточена во квалитет, современост и глобална препознатливост

Оваа година винарската визба „Тиквеш“ одбележува 140 години организирано производство на вино и жестоки пијалаци – јубилеј кој го потврдува континуитетот на македонската винска традиција, но и модерната визија и лидерство на компанијата. Денес ВВ „Тиквеш“ е препознаен како регионален лидер и глобално афирмиран бренд, благодарение на стратешката трансформација

„Еуроимпекс“ прослави јубилеј од 35 години

„Еуроимпекс“ прослави јубилеј од 35 години

Во средата на 10.9.2025 година, првата приватна македонска компанија со дејност од автомобилската индустрија „Еуроимпекс“, прослави јубилеј од 35 години успешно стопанисување. Свеченоста беше посветена на тимот вработени на компанијата, а забавата ќе остане долго да се зборува и да се памти… „Еуроимпекс“ започнува со работа во 1990 година, кога во

Три децении знаење: Семос Едукација го осветли Скопје со незаборавна прослава

Три децении знаење: Семос Едукација го осветли Скопје со незаборавна прослава

Во присуство на партнери, соработници, пријатели и претставници на водечки компании, вчера се одржа свечен настан по повод 30 години постоење на Семос Едукација под мотото „Знаење што менува“. Вечерта започна со претставување на новиот бренд идентитет на Семос Едукација – симбол на континуираната трансформација и прилагодување кон современите трендови

Кои грешки ја кочат вашата организација, како да се управува со тимови, а како со вештачката интелигенција: Одговорите ќе ги донесат предавачите на конференцијата SoMo Borac

Кои грешки ја кочат вашата организација, како да се управува со тимови, а како со вештачката интелигенција: Одговорите ќе ги донесат предавачите на конференцијата SoMo Borac

Главната уредничка и извршна директорка на Aftonbladet , Лена К. Самуелсон, основачката на Rokkin Marketing , Ива Обровац и основачот на Aqtos.com , Дамјан Дано, доаѓаат на 13-то издание на SoMo Borac . Конференцијата SoMo Borac и оваа година ги обединува водечките експерти од областа на маркетингот, медиумите и агенциите, носејќи најнови трендови

Кристијано Роналдо е заштитно лице на новата туристичка кампања на Саудиска Арабија

Кристијано Роналдо е заштитно лице на новата туристичка кампања на Саудиска Арабија

Португалската фудбалска ѕвезда Кристијано Роналдо презема нова улога како туристички амбасадор на Саудиска Арабија, во рамки на кампањата “ The Power of Events ” . Иницијативата ја претставува земјата не само како фудбалска дестинација (каква што се обидува да стане последните години), туку и како целогодишен центар на светската култура, забава и спорт