притисни ентер »

Извори

Marketing365

„Денови на комуникациите“ го претставија визуелниот идентитет за 12. издание
„Денови на комуникациите“ го претставија визуелниот идентитет за 12. издание

„Денови на комуникациите“ го претставија визуелниот идентитет за 12. издание

Фестивалот „ Денови на комуникациите“ го претстави освежениот визуелен идентитет за своето 12. издание, кое ќе се одржи во Ровињ, Хрватска, од 7 до 10 мај. Визуелниот идентитет го потпишуваат Свен Сориќ и Јелена Бабиќ и истиот е изграден врз отворен, намерно недовршен концепт: „This is the new.“ Со повеќе од 80 програмски сегменти, над 200 говорници

Крајот на „продавањето магла“: AI не го менува маркетингот, туку правото да се биде релевантен

Крајот на „продавањето магла“: AI не го менува маркетингот, туку правото да се биде релевантен

Пишува: Емилија Гроздановска, маркетинг менаџер. Во последно време, во ходниците на маркетинг агенциите се чувствува една специфична тишина. Тоа не е онаа креативна тишина пред голем пич, туку тишина на индустрија која полека сфаќа дека тлото под нејзините нозе се поместува. Како некој што секојдневно го менаџира овој процес, гледам трансформација

Нов импулс и континуирана еволуција: V+O Group го интегрира SEC Newgate во својот идентитет

Нов импулс и континуирана еволуција: V+O Group го интегрира SEC Newgate во својот идентитет

V+O Group продолжува со својата еволуција и од денес настапува под името V+O Group | SEC Newgate , одразувајќи сè што групацијата денес претставува во однос на капацитети, талент, влијание и опфат – на национално, регионално и меѓународно ниво. Оваа промена е природно продолжение на патот што V+O го трасираше во изминатите години: континуиран раст,

Анатомија на еден настан со Александра Меќамова од McCann Скопје, дел од АМА групацијата

Анатомија на еден настан со Александра Меќамова од McCann Скопје, дел од АМА групацијата

Во денови кога организацијата на настани сè повеќе станува комплексен спој од стратегија, креативност и беспрекорна изведба, Александра Меќамова ја открива Анатомијата на еден настан – од првата идеја до последниот аплауз. Преку разговорот ѕиркаме зад сцената на процесот што публиката го гледа само на сцена, а кој всушност започнува многу порано и

Во тек е доцниот рок за пријавување проекти на BalCannes, големото регионално натпреварување за креативност

Во тек е доцниот рок за пријавување проекти на BalCannes, големото регионално натпреварување за креативност

Пријавите за регионалното креативно натпреварување BalCannes се отворени до 23 јануари 2026 година, а овогодинешното издание носи измени во категориите и групите. Во тек е доцниот рок за пријавување проекти на регионалното креативно натпреварување BalCannes , кој трае до 23 јануари 2026 година . BalCannes ги обединува креативните дела од Босна и Херцеговина,

Отворено пријавувањето за Меѓународниот фестивал на креативноста White Square 2026

Отворено пријавувањето за Меѓународниот фестивал на креативноста White Square 2026

Меѓународниот фестивал на креативноста White Square , едно од глобално признатите натпреварувања за брендови и агенции во сферата на маркетингот и огласувањето, кој ги слави најдобрите проекти во областа на креативноста и ефикасноста, ја отвори новата натпреварувачка сезона. Секоја година, во програмата на фестивалот White Square учествуваат повеќе

Промоција на првиот чај со 100% ефект против говор на омраза

Промоција на првиот чај со 100% ефект против говор на омраза

Перформативната акција „Чај против говор на омраза“ има за цел гласно да се проговори против говорот на омраза и неговото присуство во секојдневните јавни и онлајн наративи, а ќе биде поставена на ул. Македонија, кај Спомен-куќата на Мајка Тереза. Акцијата се базира на директна интеракција со минувачите и користи еден едноставен, но длабоко вкоренет

Халки картичка за деца – прва платежна картичка за деца на македонскиот пазар

Халки картичка за деца – прва платежна картичка за деца на македонскиот пазар

Халкбанк воведува уште еден иновативен производ – прва банкарска картичка наменета за деца на возраст од 9 до 15 години. Овој производ е креиран за специфичните потреби на децата, кој ним ќе им помогне да стекнат корисни финансиски навики, а на родителите да имаат поголема контрола врз тоа каде и колку трошат нивните деца. Станува збор за Mastercard

Македонците секојдневно активни на интернет за социјални медиуми, но не и за онлајн купување, е-банкарство и плаќање

Македонците секојдневно активни на интернет за социјални медиуми, но не и за онлајн купување, е-банкарство и плаќање

Според податоците презентирани во Прегледот на Е-трговијата во Западен Балкан, 2025 година изработен од Асоцијацијата за е-трговија, користењето на интернетот во Македонија бележи силен и забрзан раст, односно во 2024 година, дури 91,1% од граѓаните користеле интернет во последните три месеци, што претставува највисок раст во регионот (+6,8 процентни

Глобалното огласување надминува 1 милијарда американски долари: Алгоритамската ера ја забрзува трансформацијата на пазарот

Глобалното огласување надминува 1 милијарда американски долари: Алгоритамската ера ја забрзува трансформацијата на пазарот

Според најновиот извештај „ Global Ad Spend Forecasts“ на D entsu , глобалната потрошувачка за огласување во 2026 година ќе порасне за 5,1% и за првпат во историјата ќе го надмине износот од 1 милијарда американски долари, со што огласувачкиот пазар продолжува да расте побрзо од глобалната економија. Иако светската економија се соочува со забавување,