притисни ентер »

Извори

Marketing365

Колумна на Емилија Гроздановска: Разбирање на дигиталниот бунт – Како го преобликуваме маркетингот за Генерацијата Z?
Колумна на Емилија Гроздановска: Разбирање на дигиталниот бунт – Како го преобликуваме маркетингот за Генерацијата Z?

Колумна на Емилија Гроздановска: Разбирање на дигиталниот бунт – Како го преобликуваме маркетингот за Генерацијата Z?

Пишува: Емилија Гроздановска, маркетинг менаџер. Ексклузивна стратегија: Податоците не лажат – Генерацијата Z не е публика, туку ко-креатор . р е к л а м а Нивниот бунт против класичното рекламирање не е отфрлање на брeндовете, туку јасен повик за вистинска поврзаност и автентичност . Како одгворна на маркетинг процесите за неколку фирми, мојата најголема

Vegeta BIO ја освои наградата на едно од најважните глобални натпреварувања за дизајн на амбалажа

Vegeta BIO ја освои наградата на едно од најважните глобални натпреварувања за дизајн на амбалажа

Наградите Pentawards се основани во 2007 година, а од почетокот на натпреварувањето досега биле поднесени речиси 40 илјади апликации од повеќе од 90 земји низ светот Хрватскиот бренд Podravka и агенцијата Bruketa&Žinić&Grey освоија сребрена награда на меѓународниот натпревар Pentawards , во категоријата „ Brand Identity & Connected Packaging – Design

Новото поглавје започнува: Tessa Group

Новото поглавје започнува: Tessa Group

Со голема гордост, Tessa Group го претстав и своето ново корпоративно име Tessa Group е новиот бренд кој ги обединува силите на Инфософт Системс Скопје и ЦПП Услуги , чекор кој не е само промена на име, туку симбол на обединетост, визија и континуиран напредок. Сопственикот Ајри Шеј , за ова ребрендирање истакна дека е повеќе од визуелна промена: „Денес

Новото поглавје започнува: Tessa Group
Новото поглавје започнува: Tessa Group

Новото поглавје започнува: Tessa Group

Со голема гордост, Tessa Group го претстав и своето ново корпоративно име Tessa Group е новиот бренд кој ги обединува силите на Инфософт Системс Скопје и ЦПП Услуги , чекор кој не е само промена на име, туку симбол на обединетост, визија и континуиран напредок. Сопственикот Ајри Шеј , за ова ребрендирање истакна дека е повеќе од визуелна промена: „Денес

Во недела во Парк – Јубилејниот десетти традиционален настан за поддршка на лицата со Вилсонова болест

Во недела во Парк – Јубилејниот десетти традиционален настан за поддршка на лицата со Вилсонова болест

Под слоганот „Подај рака“, во недела (12.10.2025) на летната сцена „Лепеза“ во Градскиот парк во Скопје со почеток во 10.30 часот ќе се одржи јубилејниот десетти по ред хуманитарен хепенинг за поддршка на лицата заболени од ретката болест Вилсон, под слоганот „Подај рака“. Целта на настанот е подигнување на јавната свест за ретките болести вклучувајќи

Од Кембриџ до Скопје, следното поглавје продолжува – ИДЕА ЛАБ домаќин на следниот PROI EMEA Регионален самит во 2026

Од Кембриџ до Скопје, следното поглавје продолжува – ИДЕА ЛАБ домаќин на следниот PROI EMEA Регионален самит во 2026

Од 24 до 26 септември 2025 година, македонската агенција за маркетинг и односи со јавност, ИДЕА ЛАБ учествуваше во PROI EMEA Регионалниот самит во 2025 година во Кембриџ, насловен како „Следното поглавје“. ИДЕА ЛАБ речиси 5 години е дел од PROI, глобална мрежа на агенции за комуникации, а досега има учествувано на бројни самити во Дубровник, Братислава,

Уште еден голем бренд влегува на македонскиот пазар: Pepco, наскоро ги отвора своите продавници во Скопје

Уште еден голем бренд влегува на македонскиот пазар: Pepco, наскоро ги отвора своите продавници во Скопје

Pepco ќе ги отвори првите продавници на македонскиот пазар во средината на 2026 година во Скопје, носејќи го еден од најголемите паневропски дисконти со широка понуда во 19-та земја. Отворањето го означува дебито на Pepco на македонскиот пазар и им нуди на потрошувачите нова дестинација за стилски секојдневни потреби со најдобра комбинација на цена

Bayer ја избра Interpublic Group за глобален агенциски партнер на Одделот за здравје на потрошувачите

Bayer ја избра Interpublic Group за глобален агенциски партнер на Одделот за здравје на потрошувачите

Одделот за здравје на потрошувачите на германскиот фармацевтски гигант Bayer ја назначи Interpublic Group (IPG) за свој нов глобален агенциски партнер, доверувајќи ѝ ги сите активности поврзани со креативата, продукцијата и медиумите за целото свое портфолио на реномирани брендови за самогрижа. Партнерството ќе ги опфаќа маркетинг-операциите за производи

Катја Димитрова е нова претседателка на Бугарската асоцијација на комуникациски агенции

Катја Димитрова е нова претседателка на Бугарската асоцијација на комуникациски агенции

На почетокот на октомври, Бугарската асоцијација на комуникациски агенции (БАКА) го одржа своето редовно годишно собрание, на кое беа избрани нов претседател и членови на Управениот и Надзорниот одбор на здружението. Избраните членови претставуваат главно нови засилувања во редовите на асоцијацијата. На местото на досегашниот претседател Чавдар Кенаров,

Од првиот кадар до визијата за иднината: 15 години иновации на Samsung Galaxy камерата

Од првиот кадар до визијата за иднината: 15 години иновации на Samsung Galaxy камерата

Денес е доволно само да го извадиме паметниот телефон од џеб за да направиме фотографии и видеа со професионален квалитет. Во срцето на таа револуција се наоѓа Galaxy технологијата на камерата, која веќе петнаесет години им овозможува на корисниците секој момент да го забележат на едноставен и сигурен начин без потреба од класичен фотоапарат. Од самиот

Регионално вмрежување меѓу младите бизниси од Балканот: Успехот е можен и на домашен терен

Регионално вмрежување меѓу младите бизниси од Балканот: Успехот е можен и на домашен терен

Скопје и Македонија беа домаќини на третото издание на регионалниот настан за вмрежување „Your Network is Your Net Worth Vol.3“, кој се одржа во ресторанот Воденица, а е во организација на Унијата на млади претприемачи на Македонија – Phoenix Rising. На настанот учествуваа повеќе од 150 млади претприемачи од Македонија, Црна Гора, Србија, Албанија

MAGGI е новиот сојузник на македонскиот ракомет!

MAGGI е новиот сојузник на македонскиот ракомет!

Ракометот одамна не е само спорт, туку симбол на македонската упорност, борбеност и гордост. А од денес, покрај играчите, тренерите и навивачите, на таа приказна ѝ се приклучува и еден нов партнер – MAGGI, бренд кој со децении е дел од светските трпези и секојдневни моменти. Денес, на прес-конференцијата во просториите на Ракометната федерација на

Објавена Агендата на 8-мата регионална конференција за е-трговија

Објавена Агендата на 8-мата регионална конференција за е-трговија

За помалку од еден месец, на 4 ноември во Националната опера и балет во Скопје ќе се одржи 8. регионална конференција за е-трговија , во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија. Оваа година конференцијата доаѓа со свеж концепт – две паралелни сцени , на кои ќе се одржуваат инспиративни главни говори и интерактивни практични работилници