притисни ентер »

Извори

Marketing365

Енергија, идеи и технологија: Startup Weekend Skopje 2025 – Fintech
Енергија, идеи и технологија: Startup Weekend Skopje 2025 – Fintech

Енергија, идеи и технологија: Startup Weekend Skopje 2025 – Fintech

Од 31 октомври до 2 ноември, најголемиот претприемачки настан во Северна Македонија, Startup Weekend Skopje 2025, во организација на солвео 8ма година по ред, собра повеќе од 45 учесници и 8 тимови — млади иноватори, програмери и претприемачи со заедничка мисија – да креираат современи fintech решенија. Оваа година, фокусот беше на растечкиот fintech

Кока-Кола ја објави новата Божиќна  реклама – повторно направена со вештачка интелигенција

Кока-Кола ја објави новата Божиќна реклама – повторно направена со вештачка интелигенција

Брендот за безалкохолни пијалаци Coca-Cola ја претстави најновата верзија на својата легендарна божиќна кампања „Holidays Are Coming“ („Празници доаѓаат“), спојувајќи ја носталгичната празнична топлина со најсовремената технологија на вештачка интелигенција. Надоврзувајќи се на минатогодишниот успех со првата ВИ-генерирана преработка на класиката од

Најдобрите огласувачи во светот на луксузните брендови: Објавени добитниците на World Luxury Awards 2025

Најдобрите огласувачи во светот на луксузните брендови: Објавени добитниците на World Luxury Awards 2025

Единствената глобална програма посветена на креативната извонредност во комуникацијата на луксузните брендови, World Luxury Awards 2025 , ги објави овогодишните добитници. Наградите ги слават најдобрите проекти во огласувањето, брендирањето и дигиталното раскажување приказни, оддавајќи признание на умешноста, иновацијата и визијата што го обликуваат

Изложба на ликовната колонија „Галичник“ – 35. и 36. сесија: Колективна културна меморија – Постмеморија (2024–2025)

Изложба на ликовната колонија „Галичник“ – 35. и 36. сесија: Колективна културна меморија – Постмеморија (2024–2025)

Отворање: 12 ноември 2025, во 20:00 часот, Национална галерија – Мала станица, Скопје На 12 ноември 2025 година, во Националната галерија – Мултимедијален центар Мала станица, ќе се отвори изложбата на делата создадени во рамките на 35. и 36. издание на меѓународната Ликовна колонија „Галичник“. Биеналниот проект е насловен „Колективна културна меморија:

Туркије урива рекорди во туризмот – остварени над 50 милијарди долари приход во првите три квартали од 2025

Туркије урива рекорди во туризмот – остварени над 50 милијарди долари приход во првите три квартали од 2025

Во првите девет месеци од годината Туркије бележи историски раст во туризмот. Над 50 милијарди долари приход од туризам се остварени во овој период од годината, што е зголемување за 5,7 проценти, во овој значаен економски сектор во земјата. Покрај растот на приходите, Туркије во првите девет месеци од годината бележи и раст на бројот на странските

Регионот ја забрзува дигиталната иднина: 8. Регионална конференција за е-трговија ги спојува е-трговијата, маркетингот и вештачката интелигенција

Регионот ја забрзува дигиталната иднина: 8. Регионална конференција за е-трговија ги спојува е-трговијата, маркетингот и вештачката интелигенција

Денес во Националната опера и балет започна осмото издание на Регионалната конференција за е-трговија, најголемиот регионален настан посветен на развојот на е-трговијата. Под слоганот „Fasten the Future“ , конференцијата и оваа година ја поставува сцената за иднината на дигиталнaта економија, спојувајќи е-трговија, маркетинг и вештачка интелигенција

Прв депозит за млади на пазарот – VIBE ON Флекси депозит од Шпаркасе Банка

Прв депозит за млади на пазарот – VIBE ON Флекси депозит од Шпаркасе Банка

Шпаркасе Банка АД Скопје го претставува првиот депозит за млади на пазарот VIBE ON Флекси депозит – нов, модерен и единствен депозитен производ наменет за млади од 18 до 28 години, создаден за генерацијата што сака слобода, флексибилност и контрола над своите финансии. Со VIBE ON Флекси депозитот , младите добиваат можност да штедат по свои правила,

Omnicom ја преиспитува иднината на DDB во рамки на глобалната ревизија на своите агенциски брендови

Omnicom ја преиспитува иднината на DDB во рамки на глобалната ревизија на своите агенциски брендови

Иднината на DDB , едно од најпрестижните имиња во светот на огласувањето, е доведеја во прашање откако матичната компанија Omnicom Group започна сеопфатна ревизија на сите свои агенциски брендови. Според извори од индустријата, групацијата најверојатно ќе го намали глобалното присуство на мрежата DDB , која моментално брои повеќе од 90 канцеларии во

Објавени финалистите на Effie Europe 2025

Објавени финалистите на Effie Europe 2025

Европската асоцијација на комуникациски агенции (EACA) и Effie Awards Europe ги открија финалистите за 2025 година, одбележувајќи го најуспешното издание во историјата на наградите Effie Europe . Годинешните пријави уште еднаш ја одразуваат насоката на маркетинг индустријата ориентирана спрема целите на општественото добро и одржливоста. Најефективните

Вечер на традиција, инспирација и иднина – Шпаркасе Банка со свечена прослава по повод 200 години постоење на својата Групација

Вечер на традиција, инспирација и иднина – Шпаркасе Банка со свечена прослава по повод 200 години постоење на својата Групација

Во духот на гордото наследство и визионерскиот поглед кон иднината, Шпаркасе Банка АД Скопје ја одбележа 200-годишнината на својата матична групација, Штаермеркише Шпаркасе , со гламурозна вечер исполнета со музика, емоции и благодарност. Настанот беше симбол на две столетија стабилност, доверба и човечност – вредности кои ја прават Шпаркасе повеќе