притисни ентер »

Извори

Marketing365

Најавено новото издание на настанот Жени Претприемачки и Изборот за Жена на годината
Најавено новото издание на настанот Жени Претприемачки и Изборот за Жена на годината

Најавено новото издание на настанот Жени Претприемачки и Изборот за Жена на годината

На 12.12.2025 година ќе се оддржи новото издание на најголемиот настан посветен на Жените Претприемачки. Традиционално, 8-ма година по ред, декември е месецот кога околу 200 жени претприемачки ќе се соберат на исто место да споделат енергија, поддршка и искуства од нивниот претприемачки пат. Годинава покрај неколкуте мотивирачки говори ќе има и панел

Балканот меѓу челикот и ветерниците – разговор со Немања Мариновиќ, ArcelorMittal Projects

Балканот меѓу челикот и ветерниците – разговор со Немања Мариновиќ, ArcelorMittal Projects

Железнички коридори, високонапонски линии, зелени стандарди и локални синџири на снабдување – токму таму се прекршува иднината на Балканот. Немања Мариновиќ, Business Development Executive во ArcelorMittal Projects и  говорник на годинашниот The Economist Meet Up: The World Ahead 2026, ни ги отвора вратите кон светот во кој железничките коридори се

Регионална сцена за најдобрите комуникатори: Започнува новата сезона на креативното натпреварување BalCannes со бројни новитети

Регионална сцена за најдобрите комуникатори: Започнува новата сезона на креативното натпреварување BalCannes со бројни новитети

Отворени се пријавите за новата сезона на регионалното натпреварување за креативност, кое оваа година носи четири натпреварувачки групи, за првпат ги категоризира проектите според формати, воведува посебна награда за проекти што поттикнуваат позитивна промена во светот, а категориите „ Technology & Electronics“ и „ Energetics & Mobility“ се само дел

Reuters ја лансираше својата прва бренд кампања во 175-годишното постоење

Reuters ја лансираше својата прва бренд кампања во 175-годишното постоење

Светската новинска агенција Reuters ја претстави својата прва глобална бренд кампања во 175-годишното постоење, под наслов „Pure News, Straight from the Source“ („Чисти вести, директно од изворот“). Создадена од агенцијата Gravity Road на The Brandtech Group , кампањата спојува филмска естетика и генеративна вештачка интелигенција за да ја истакне

„Магијата е во знаењето“ продолжува во Тетово – трета панел-дискусија „Каква магија се крие зад една петка – минатото и сегашноста во дуел“

„Магијата е во знаењето“ продолжува во Тетово – трета панел-дискусија „Каква магија се крие зад една петка – минатото и сегашноста во дуел“

Продолжува караванот на панел-дискусии во рамки на националната кампања „Магијата е во знаењето“ на Министерството за образование и наука, чија цел е да ја истакне суштинската улога на наставниците и значењето на нивната професија во општеството. По настаните во Скопје и Прилеп, третата панел-дискусија ќе се одржи во Тетово , на 9 ноември 2025 година

Годишна конференција за здравство: „Моќта на навремената акција за здравствен систем што испорачува“

Годишна конференција за здравство: „Моќта на навремената акција за здравствен систем што испорачува“

Американската стопанска комора во Северна Македонија (АмЧам) ја одржа Четвртата годишна конференција за здравство , под мотото „Моќта на навремената акција за здравствен систем што испорачува“ , која оваа година беше посветена на потребата од конкретни и навремени чекори за поефикасно и подготвено здравство. „Од самиот почеток, нашата цел беше да создадеме

Социјален експеримент: Што се случува кога од децата ќе побараме да нацртаат човек?

Социјален експеримент: Што се случува кога од децата ќе побараме да нацртаат човек?

Македонски Телеком како дел од својата тековна кампања посветена на надминување на предрасудите во општеството лансираше нов социјален експеримент, кој ни ја покажува вистината за еднаквоста видена низ најчистите очи, детските. Едноставна задача, длабока поука За учество во експериментот беа повикани деца на возраст од шест до седум години. Нивната

Истражување на Валикон: Што ги загрижува најмногу луѓето во регионот Адрија?

Истражување на Валикон: Што ги загрижува најмногу луѓето во регионот Адрија?

Истражувањето „Нова Нормалност“ на агенцијата ВАЛИКОН, спроведено од 18 до 21 август 2025 година, кое ги опфати земјите Словенија, Хрватска, Босна и Херцеговина, Србија, Црна Гора, Косово и Македонија, нуди интересни увиди за животот на граѓаните во регионот Адрија. Инфлацијата и политичката неизвесност – главни извори нагрижи за граѓаните од регионот

LEGO ги повикува семејствата повторно да се поврзат преку игра во новата празнична кампања

LEGO ги повикува семејствата повторно да се поврзат преку игра во новата празнична кампања

Данскиот производител на играчки LEGO ја претстави својата нова глобална празнична кампања, создадена за да ги обедини семејствата преку заедничката радост на играта. Годинешната порака е посветена на силата на креативноста што ги зацврстува семејните врски и го зајакнува духот на заедништво во празничниот период. Во срцето на кампањата се наоѓа емотивен

Објавена целосната агенда на NEM Zagreb 2025

Објавена целосната агенда на NEM Zagreb 2025

Нешто повеќе од еден месец нè дели од петтото издание на NEM Zagreb – настан што прерасна во неизбежна дестинација за телевизиските професионалци од регионот на Централна и Источна Европа и пошироко. Годинава ќе им се придружат и експерти од областа на видео индустријата, технологијата и маркетингот, бидејќи NEM Zagreb влегува во ново поглавје – претворајќи