притисни ентер »

Извори

Marketing365

Новиот VALENTINO парфем креиран во соработка со Лејди Гага
Новиот VALENTINO парфем креиран во соработка со Лејди Гага

Новиот VALENTINO парфем креиран во соработка со Лејди Гага

За поддршка при лансирањето на новиот женски парфем на компанијата VALENTINO, L’Oréal Luxe ја повика агенцијата BETC Etoile Rouge за креирањето на кампањата „ Voce Viva “ – интегрирана комуникациска кампања која започна на 17 септември 2020 година. L’Oréal Luxe, VALENTINO и уметничкиот директор Пјерпаоло Пичиоли сакаа да ја прослават моќта на гласот,

Википедиа го доби првиот десктоп редизајн во последните десет години

Википедиа го доби првиот десктоп редизајн во последните десет години

Википедиа е интегрален дел од интернет културата речиси дваесет години и на корисниците им овозможува да пребаруваат различни теми од своите компјутери, таблети или телефони. Сега овој популарен сајт доби освежување во форма на редизајн со цел да стане подостапен за новите и помлади корисници, пишува The Verge . Како најкорисна новина се истакнува

Mercedes-Benz ги истакнува своите безбедносни стандарди преку необична приказна за момче и златна рипка

Mercedes-Benz ги истакнува своите безбедносни стандарди преку необична приказна за момче и златна рипка

Автомобилскиот бренд Mercedes-Benz објави необична реклама во која ги претставува безбедносните карактеристики на своите автомобили преку драматична приказна за едно момче и златна рипка. Рекламата започнува со момче кое се досадува на куќна забава. Момчето се одлучува да влезе во една темна соба, во чиј центар се гледа убав аквариум за риби. После

Трамп им забрани на агенциите да држат обуки за „разновидност“ кои предизвикуваат „поделби“ во општеството

Трамп им забрани на агенциите да држат обуки за „разновидност“ кои предизвикуваат „поделби“ во општеството

Претседателот на САД, Доналд Трамп, минатата недела донел извршна одлука со која им забранува на сите агенции кои имаат договори со државни институции за организација на обуки за „разновидност“, поради наводно предизвикување на „поделби“ во општеството. Во одлуката се наведува дека обуките кои „промовираат расна или полова стереотипизација и избор

Модниот бренд Фред Пери ги повлече црно-жолтите поло маички откако почнаа да ги носат припадници на десничарска организација

Модниот бренд Фред Пери ги повлече црно-жолтите поло маички откако почнаа да ги носат припадници на десничарска организација

Модниот бренд Фред Пери повлече еден од своите познати модели на поло маици од пазарот, откако тоа парче облека започнаа да го носат членови на десничарска организација Компанијата престана да го продава црно-жолтиот модел на маичката во САД и Канада, откако членовите на неофашистичката организација „ Proud Boys “ започнаа да носат таква маичка. Во

За првпат презентиран Индексот на бирократија за Македонија
За првпат презентиран Индексот на бирократија за Македонија

За првпат презентиран Индексот на бирократија за Македонија

По повод Меѓународниот ден за борба против бирократијата, денеска за првпат јавно беше претставена методологијата за пресметка на Индексот на бирократија во Македонија. Пресмeтката на индексот на бирократија е дел од проектот „Кон намалување на бирократскиот товар“, чија главна цел e да се измери бирократскиот товар врз компаниите, и да се предложат

Светска премиера на новиот Volkswagen ID.4

Светска премиера на новиот Volkswagen ID.4

Volkswagen официјално го претставија ID.4, кој ја слави својата дигитална светска премиера. Ова е првиот целосно електрично управуван SUV на Volkswagen, кој создава нула емисии, a e произведен со јаглеродно-неутрален баланс. Овој автомобил ќе биде лансиран во најголемиот пазарен сегмент во светот, компактната класа на SUV. „ID.4 е емотивен, сеопфатен

ТикТок забрани рекламирање апликации за пост и додатоци на слабеење

ТикТок забрани рекламирање апликации за пост и додатоци на слабеење

Популарната апликација ТикТок воведе одредени забрани за рекламирање за да се осигура дека нејзините млади фанови ќе останат здрави „ТикТок“ воведе нови правила, вклучително и оние што забрануваат рекламирање на апликации поврзани со пост, како и рекламирање на додатоци за слабеење. Новите правила забрануваат реклами и содржина која „промовира штета

Необични outdoor реклами на McDonald’s кои ќе сакате да ги загризете

Необични outdoor реклами на McDonald’s кои ќе сакате да ги загризете

Брендот за браз храна McDonald’s , со помош на агенцијата TBWA\Paris , создаде необична outdoor кампања во францускиот главен град Париз. McDonald’s постави outdoor реклами на кои се гледаат нивните препознатливи оброци како Биг Мек, двоен чизбургер и помфрит, со таа разлика што рекламите не се со вообичаената правоаголна форма, туку изгледаат како

LinkedIn добива „сториња“

LinkedIn добива „сториња“

Социјалната мрежа за професионалци LinkedIn добива нов дизајн на верзиите за десктоп и мобилни уреди, кој треба да донесе „почовечен“ изглед на платформата, со помалку „формални“ нијанси на сино. Фокусот на новиот дизајн е насочен кон поедноставување на корисничкото искуство, давајќи му на платформата „чист“ и „упростен“ изглед на интерфејсот. Вредно

Прошетка по повод кампањата за борба против рак на дојка „Race for the Cure“

Прошетка по повод кампањата за борба против рак на дојка „Race for the Cure“

Здружението „Борка – за секој нов ден“ организираше настани во 14 градови во државава по повод кампањата за борба против рак на дојка „ Race for the cure “, а во соработка со најголемата европска алијанса на пациентски здруженија „ Think Pink Europe “. Централниот настан по повод кампањата се одржа во Скопје со симболична обиколка околу Градскиот парк

Бали ангажира 4.400 инфлуенсери за заживување на туризмот

Бали ангажира 4.400 инфлуенсери за заживување на туризмот

Индонезискиот остров Бали ќе ангажира 4.400 инфлуенсери за да го оживее туризмот погоден од пандемијата на коронавирусот Инфлуенсерите ќе уживаат во бесплатните патувања околу Бали од октомври до ноември и своите искуства ќе ги објавуваат на социјалните мрежи како дел од кампањата „ Го сакаме Бали “, се вели во соопштението од одделот за туризам на

Голем успех на агенциите McCann на фестивалот BalCannes

Голем успех на агенциите McCann на фестивалот BalCannes

Агенциите на I&F Grupa и оваа година остварија голем успех на регионалниот фестивал на креативноста BalCannes . Вкупно четири кампањи на агенциите McCann Beograd и McCann Zagreb беа препознаени како најдобри во рамки на 25-те издвоени кампањи кои ја одбележаа претходната година Овој успех е доказ за одличната тимска работа и партнерска соработка, како

Три македонски проекти помеѓу најдобрите 25 кампањи во регионот!

Три македонски проекти помеѓу најдобрите 25 кампањи во регионот!

Кампањата „ Find your vocation “ на агенцијата Idea Plus Communications и кампањите „ Free the trees “ и „ The Silence of the Bees “ на агенцијата New Moment New Ideas Company се помеѓу 25-те избрани најквалитетни регионални проекти. Дружењето на Викенд Медиа Фестивал е одложено за некои подобри прилики и посигурни времиња, но инспирацијата е секогаш

Ништо подобро за замор од „старомодното“ спиење – принт кампања на ИКЕА

Ништо подобро за замор од „старомодното“ спиење – принт кампања на ИКЕА

Како дел од својата нова кампањата „Tomorrow Starts Tonight“ („Утрото започнува вечерва“), шведскиот бренд за мебел ИКЕА лансираше серија на креативни постери кои ја нагласуваат важноста на добриот сон во виталноста на луѓето. Удобните перници, постелнини и јоргани на ИКЕА се ставени во опозиција на производи како пилули за спиење, енергетски пијалоци