притисни ентер »

Извори

Marketing365

Јордан Димитровски, МАСИТ: Конференцијата “Recode Reality” ќе биде најава за редефинирање на ИТ-технологијата во Македонија
Јордан Димитровски, МАСИТ: Конференцијата “Recode Reality” ќе биде најава за редефинирање на ИТ-технологијата во Македонија

Јордан Димитровски, МАСИТ: Конференцијата “Recode Reality” ќе биде најава за редефинирање на ИТ-технологијата во Македонија

МАСИТ на 3 декември оваа година ќе ја одржи годишната конференција под наслов „ Recode Reality “. Темата на конференцијата носи силна порака, односно потреба од редефинирање на улогата на технологијата во општеството, бизнисот и секојдневието. Според претседателот на МАСИТ, Јордан Димитровски , „Македонија има солидна телекомуникациска инфраструктура

Adobe ја презема платформата за дигитален маркетинг Semrush за 1.9 милијарди долари

Adobe ја презема платформата за дигитален маркетинг Semrush за 1.9 милијарди долари

Adobe најави дека ќе ја преземе платформата за дигитален маркетинг Semrush во договор вредна околу 1.9 милијарди долари, со што значително ќе го прошири своето портфолио на маркетинг услуги. Компанијата соопшти дека оваа аквизиција ќе ѝ овозможи на маркетинг-заедницата појасен и покомплетен увид во тоа како брендовите се претставени и перципирани на

Имлек влегува во нова ера: Искусни инвеститори ја преземаат водечката млечна компанија на Балканот

Имлек влегува во нова ера: Искусни инвеститори ја преземаат водечката млечна компанија на Балканот

Компанијата Imlek, водечки производител на млечни производи на Балканот, стои пред значајна промена во сопственичката структура. Во рамките на групацијата Imlek работи и Бимилк, како еден од клучните и најсовремени регионални капацитети во оваа групација. Бимилк останува составен дел од Imlek и продолжува да работи непроменето, согласно највисоките

Студенти од ФЛУ Скопје дел од голема меѓународна изложба во Сараево

Студенти од ФЛУ Скопје дел од голема меѓународна изложба во Сараево

Денеска, 22 ноември 2025 година, во Галеријата на Академијата за ликовни уметности во Сараево, со почеток во 19 часот ќе биде отворена меѓународната изложба „4 Земји 4 Универзитети“. На изложбата ќе бидат изложени осумдесетина дела на хартија (графики, цртежи, колажи и плакати), а со свои дела учествуваат и дваестина студенти од Факултетот за ликовни

ТИТАН УСЈЕ одбележа 70 години од своето основање – седум децении раст, иновации и одржлив развој

ТИТАН УСЈЕ одбележа 70 години од своето основање – седум децении раст, иновации и одржлив развој

ТИТАН УСЈЕ годинава го прославува својот 70-годишен јубилеј, обележувајќи седум децении од своите почетоци во 1955 година. Од своето основање, компанијата растеше паралелно со развојот на земјата, поддржувајќи изградба на домови, училишта, болници, патишта, мостови и друга суштинска инфраструктура која го обликува современото општество. Во текот на

Henkel го консолидираше европскиот медиумски буџет од 825 милиони долари со агенцијата WPP Media

Henkel го консолидираше европскиот медиумски буџет од 825 милиони долари со агенцијата WPP Media

Германската мултинационална компанија за хемиски производи и производи за широка потрошувачка Henkel одлучи да го консолидира медиумското планирање и закуп за европскиот пазар со агенцијата WPP Media . Медиумскиот буџет на компанијата се проценува на околу 825 милиони долари, а опфаќа добро познати брендови како Persil, Perwoll, Bref, Schwarzkopf и

Претставен визуелниот идентитет на Словенечкиот огласувачки фестивал 2026

Претставен визуелниот идентитет на Словенечкиот огласувачки фестивал 2026

Словенечкиот огласувачки фестивал ( SOF ) ја најави смарагдно зелената како официјална боја на своето 35-то издание, што ќе се одржи од 25 до 27 март 2026 година во Порторож. Бојата, која се менува секоја година, претставува клучен елемент во визуелниот идентитет на фестивалот, додека основната структура на визуелните решенија останува непроменета

Завршена сопственичката консолидација на М-6 ДОО

Завршена сопственичката консолидација на М-6 ДОО

Целосно е завршен процесот на промена на сопствеништвото во трговското друштво за инженеринг и услуги во прометот М-6 ДОО Скопје. По сопственичката промена, мнозински сопственик на М-6 ДОО е семејството Јаневски, а покрај нив, дел од сопственичката структура на компанијата остануваат и членови на семејството Ивановски. Со финалната уплата на 12 милиони

Истражување преферирани ланци на маркети според потрошувачите 2025-та

Истражување преферирани ланци на маркети според потрошувачите 2025-та

Агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД, го спроведе истражувањето “Преферирани ланци на маркети и најпознати брендови за 2025-та година” за кое е користен репрезентативен примерок од повеќе од 1,150 активни потрошувачи. Агенцијата 9-ма година по ред прогласува ТОП 3 преферирани ланци на маркети и 6-та година по ред Најпознати Брендови според

Новогодишна кампања на Телеком: Најтешката порака е неиспратената

Новогодишна кампања на Телеком: Најтешката порака е неиспратената

За време на празниците, ТВ содржини без дополнителен надомест, празнични цени на одбрани уреди и на сите филмови од MagentaTV видеотеката и други изненадувања за сите корисници Минатата година Телеком ја отвори темата за рушење на бариерите и за вистинско поврзување. Оваа година, компанијата ја продолжува истата приказна, фокусирајќи се на една универзална