притисни ентер »

Извори

Marketing365

Истражување на Валикон: Што ги загрижува најмногу луѓето во регионот Адрија?
Истражување на Валикон: Што ги загрижува најмногу луѓето во регионот Адрија?

Истражување на Валикон: Што ги загрижува најмногу луѓето во регионот Адрија?

Истражувањето „Нова Нормалност“ на агенцијата ВАЛИКОН, спроведено од 18 до 21 август 2025 година, кое ги опфати земјите Словенија, Хрватска, Босна и Херцеговина, Србија, Црна Гора, Косово и Македонија, нуди интересни увиди за животот на граѓаните во регионот Адрија. Инфлацијата и политичката неизвесност – главни извори нагрижи за граѓаните од регионот

LEGO ги повикува семејствата повторно да се поврзат преку игра во новата празнична кампања

LEGO ги повикува семејствата повторно да се поврзат преку игра во новата празнична кампања

Данскиот производител на играчки LEGO ја претстави својата нова глобална празнична кампања, создадена за да ги обедини семејствата преку заедничката радост на играта. Годинешната порака е посветена на силата на креативноста што ги зацврстува семејните врски и го зајакнува духот на заедништво во празничниот период. Во срцето на кампањата се наоѓа емотивен

Објавена целосната агенда на NEM Zagreb 2025

Објавена целосната агенда на NEM Zagreb 2025

Нешто повеќе од еден месец нè дели од петтото издание на NEM Zagreb – настан што прерасна во неизбежна дестинација за телевизиските професионалци од регионот на Централна и Источна Европа и пошироко. Годинава ќе им се придружат и експерти од областа на видео индустријата, технологијата и маркетингот, бидејќи NEM Zagreb влегува во ново поглавје – претворајќи

Енергија, идеи и технологија: Startup Weekend Skopje 2025 – Fintech

Енергија, идеи и технологија: Startup Weekend Skopje 2025 – Fintech

Од 31 октомври до 2 ноември, најголемиот претприемачки настан во Северна Македонија, Startup Weekend Skopje 2025, во организација на солвео 8ма година по ред, собра повеќе од 45 учесници и 8 тимови — млади иноватори, програмери и претприемачи со заедничка мисија – да креираат современи fintech решенија. Оваа година, фокусот беше на растечкиот fintech

Кока-Кола ја објави новата Божиќна  реклама – повторно направена со вештачка интелигенција

Кока-Кола ја објави новата Божиќна реклама – повторно направена со вештачка интелигенција

Брендот за безалкохолни пијалаци Coca-Cola ја претстави најновата верзија на својата легендарна божиќна кампања „Holidays Are Coming“ („Празници доаѓаат“), спојувајќи ја носталгичната празнична топлина со најсовремената технологија на вештачка интелигенција. Надоврзувајќи се на минатогодишниот успех со првата ВИ-генерирана преработка на класиката од

Најдобрите огласувачи во светот на луксузните брендови: Објавени добитниците на World Luxury Awards 2025

Најдобрите огласувачи во светот на луксузните брендови: Објавени добитниците на World Luxury Awards 2025

Единствената глобална програма посветена на креативната извонредност во комуникацијата на луксузните брендови, World Luxury Awards 2025 , ги објави овогодишните добитници. Наградите ги слават најдобрите проекти во огласувањето, брендирањето и дигиталното раскажување приказни, оддавајќи признание на умешноста, иновацијата и визијата што го обликуваат

Изложба на ликовната колонија „Галичник“ – 35. и 36. сесија: Колективна културна меморија – Постмеморија (2024–2025)

Изложба на ликовната колонија „Галичник“ – 35. и 36. сесија: Колективна културна меморија – Постмеморија (2024–2025)

Отворање: 12 ноември 2025, во 20:00 часот, Национална галерија – Мала станица, Скопје На 12 ноември 2025 година, во Националната галерија – Мултимедијален центар Мала станица, ќе се отвори изложбата на делата создадени во рамките на 35. и 36. издание на меѓународната Ликовна колонија „Галичник“. Биеналниот проект е насловен „Колективна културна меморија:

Туркије урива рекорди во туризмот – остварени над 50 милијарди долари приход во првите три квартали од 2025

Туркије урива рекорди во туризмот – остварени над 50 милијарди долари приход во првите три квартали од 2025

Во првите девет месеци од годината Туркије бележи историски раст во туризмот. Над 50 милијарди долари приход од туризам се остварени во овој период од годината, што е зголемување за 5,7 проценти, во овој значаен економски сектор во земјата. Покрај растот на приходите, Туркије во првите девет месеци од годината бележи и раст на бројот на странските

Регионот ја забрзува дигиталната иднина: 8. Регионална конференција за е-трговија ги спојува е-трговијата, маркетингот и вештачката интелигенција

Регионот ја забрзува дигиталната иднина: 8. Регионална конференција за е-трговија ги спојува е-трговијата, маркетингот и вештачката интелигенција

Денес во Националната опера и балет започна осмото издание на Регионалната конференција за е-трговија, најголемиот регионален настан посветен на развојот на е-трговијата. Под слоганот „Fasten the Future“ , конференцијата и оваа година ја поставува сцената за иднината на дигиталнaта економија, спојувајќи е-трговија, маркетинг и вештачка интелигенција

Прв депозит за млади на пазарот – VIBE ON Флекси депозит од Шпаркасе Банка

Прв депозит за млади на пазарот – VIBE ON Флекси депозит од Шпаркасе Банка

Шпаркасе Банка АД Скопје го претставува првиот депозит за млади на пазарот VIBE ON Флекси депозит – нов, модерен и единствен депозитен производ наменет за млади од 18 до 28 години, создаден за генерацијата што сака слобода, флексибилност и контрола над своите финансии. Со VIBE ON Флекси депозитот , младите добиваат можност да штедат по свои правила,