притисни ентер »

Извори

Marketing365

Регионална сцена за најдобрите комуникатори: Започнува новата сезона на креативното натпреварување BalCannes со бројни новитети
Регионална сцена за најдобрите комуникатори: Започнува новата сезона на креативното натпреварување BalCannes со бројни новитети

Регионална сцена за најдобрите комуникатори: Започнува новата сезона на креативното натпреварување BalCannes со бројни новитети

Отворени се пријавите за новата сезона на регионалното натпреварување за креативност, кое оваа година носи четири натпреварувачки групи, за првпат ги категоризира проектите според формати, воведува посебна награда за проекти што поттикнуваат позитивна промена во светот, а категориите „ Technology & Electronics“ и „ Energetics & Mobility“ се само дел

Reuters ја лансираше својата прва бренд кампања во 175-годишното постоење

Reuters ја лансираше својата прва бренд кампања во 175-годишното постоење

Светската новинска агенција Reuters ја претстави својата прва глобална бренд кампања во 175-годишното постоење, под наслов „Pure News, Straight from the Source“ („Чисти вести, директно од изворот“). Создадена од агенцијата Gravity Road на The Brandtech Group , кампањата спојува филмска естетика и генеративна вештачка интелигенција за да ја истакне

Годишна конференција за здравство: „Моќта на навремената акција за здравствен систем што испорачува“

Годишна конференција за здравство: „Моќта на навремената акција за здравствен систем што испорачува“

Американската стопанска комора во Северна Македонија (АмЧам) ја одржа Четвртата годишна конференција за здравство , под мотото „Моќта на навремената акција за здравствен систем што испорачува“ , која оваа година беше посветена на потребата од конкретни и навремени чекори за поефикасно и подготвено здравство. „Од самиот почеток, нашата цел беше да создадеме

Социјален експеримент: Што се случува кога од децата ќе побараме да нацртаат човек?

Социјален експеримент: Што се случува кога од децата ќе побараме да нацртаат човек?

Македонски Телеком како дел од својата тековна кампања посветена на надминување на предрасудите во општеството лансираше нов социјален експеримент, кој ни ја покажува вистината за еднаквоста видена низ најчистите очи, детските. Едноставна задача, длабока поука За учество во експериментот беа повикани деца на возраст од шест до седум години. Нивната

Истражување на Валикон: Што ги загрижува најмногу луѓето во регионот Адрија?

Истражување на Валикон: Што ги загрижува најмногу луѓето во регионот Адрија?

Истражувањето „Нова Нормалност“ на агенцијата ВАЛИКОН, спроведено од 18 до 21 август 2025 година, кое ги опфати земјите Словенија, Хрватска, Босна и Херцеговина, Србија, Црна Гора, Косово и Македонија, нуди интересни увиди за животот на граѓаните во регионот Адрија. Инфлацијата и политичката неизвесност – главни извори нагрижи за граѓаните од регионот

LEGO ги повикува семејствата повторно да се поврзат преку игра во новата празнична кампања

LEGO ги повикува семејствата повторно да се поврзат преку игра во новата празнична кампања

Данскиот производител на играчки LEGO ја претстави својата нова глобална празнична кампања, создадена за да ги обедини семејствата преку заедничката радост на играта. Годинешната порака е посветена на силата на креативноста што ги зацврстува семејните врски и го зајакнува духот на заедништво во празничниот период. Во срцето на кампањата се наоѓа емотивен

Објавена целосната агенда на NEM Zagreb 2025

Објавена целосната агенда на NEM Zagreb 2025

Нешто повеќе од еден месец нè дели од петтото издание на NEM Zagreb – настан што прерасна во неизбежна дестинација за телевизиските професионалци од регионот на Централна и Источна Европа и пошироко. Годинава ќе им се придружат и експерти од областа на видео индустријата, технологијата и маркетингот, бидејќи NEM Zagreb влегува во ново поглавје – претворајќи

Иницијатива за северни шуми – Приказна за прекуграничен успех во обновување на шумите

Иницијатива за северни шуми – Приказна за прекуграничен успех во обновување на шумите

Иницијативата за Северни шуми го одбележа својот успешен завршеток со регионален настан посветен на обновувањето на шумите во Албанија и Северна Македонија. Овој значаен собир ги прослави постигнувањата на проектот во намалување на деградацијата на шумите и зајакнување на одржливото управување со шумите низ Западен Балкан. Настанот собра над 40 засегнати

Енергија, идеи и технологија: Startup Weekend Skopje 2025 – Fintech

Енергија, идеи и технологија: Startup Weekend Skopje 2025 – Fintech

Од 31 октомври до 2 ноември, најголемиот претприемачки настан во Северна Македонија, Startup Weekend Skopje 2025, во организација на солвео 8ма година по ред, собра повеќе од 45 учесници и 8 тимови — млади иноватори, програмери и претприемачи со заедничка мисија – да креираат современи fintech решенија. Оваа година, фокусот беше на растечкиот fintech

Кока-Кола ја објави новата Божиќна  реклама – повторно направена со вештачка интелигенција

Кока-Кола ја објави новата Божиќна реклама – повторно направена со вештачка интелигенција

Брендот за безалкохолни пијалаци Coca-Cola ја претстави најновата верзија на својата легендарна божиќна кампања „Holidays Are Coming“ („Празници доаѓаат“), спојувајќи ја носталгичната празнична топлина со најсовремената технологија на вештачка интелигенција. Надоврзувајќи се на минатогодишниот успех со првата ВИ-генерирана преработка на класиката од