притисни ентер »

Извори

Marketing365

SoMo Borac 2025: Дали навистина размислуваме „out of the box“ или само така велиме? Како изгледа имплементацијата на новите начини на огласување во пракса
SoMo Borac 2025: Дали навистина размислуваме „out of the box“ или само така велиме? Како изгледа имплементацијата на новите начини на огласување во пракса

SoMo Borac 2025: Дали навистина размислуваме „out of the box“ или само така велиме? Како изгледа имплементацијата на новите начини на огласување во пракса

Во пресрет на SoMo Borac , организаторите ги најавија предавачите кои на посетителите преку своите излагања ќе им дадат конкретни совети за постигнување подобри резултати, за унапредување на комуникацијата меѓу тимовите, но и за тоа кој е рецептот за успешен „ pitch“ . Владо Винце повеќе од десет години води технолошки тимови во секторот за култура,

Виз Ер Скопски маратон 2025 со рекордни над 14.000 учесници од 58 земји – Скопје ќе пулсира во ритамот на спортот
Виз Ер Скопски маратон 2025 со рекордни над 14.000 учесници од 58 земји – Скопје ќе пулсира во ритамот на спортот

Виз Ер Скопски маратон 2025 со рекордни над 14.000 учесници од 58 земји – Скопје ќе пулсира во ритамот на спортот

Годинашното 21. издание на Виз Ер Скопски маратон ќе се одржи на 5 октомври 2025 година, а најмасовна останува трката на 5 километри со околу 10.300 учесници, при што третпат по ред доминираат жени На денешната прес-конференција беше најавено 21. издание на Виз Ер Скопски маратон, кое ќе се одржи на 5 октомври 2025 година, како и Виз Ер Маратон Експо

Интервју со Марија Ристовска, раководителка на Алијансата за родова еднаквост (GEA)

Интервју со Марија Ристовска, раководителка на Алијансата за родова еднаквост (GEA)

Наш денешен гостин е Марија Ристовска , раководителка на Алијансата за родова еднаквост  (GEA), каде што води иницијативи за унапредување на еднаквоста на работното место. Марија е и проектна менаџерка во Македонската асоцијација за е-трговија и главна координаторка на Балканската алијанса за е-трговија, каде што активно работи со домашни и интернационални

Нова меѓународна награда за „Стартап гаражите“ на Халкбанк и McCann Skopje

Нова меѓународна награда за „Стартап гаражите“ на Халкбанк и McCann Skopje

Кампањата „Стартап гаражи/Стартап пакет“, реализирана од Халкбанк АД Скопје во соработка со агенцијата McCann Skopje , освои ново меѓународно признание. Овојпат, иницијативата се закити со сребрена награда на Digital Communication Awards 2025 во категоријата „Small Budget Campaign“ . Наградата претставува нова потврда за креативниот пристап и иновативниот

АЕТМ: Раст од 34.3% на вредноста на онлајн трансакциите во првите 6 месеци годинава

АЕТМ: Раст од 34.3% на вредноста на онлајн трансакциите во првите 6 месеци годинава

Во првите шест месеци годинава реализирани за онлајн трансацкии вредни 456.3 милиони евра, раст од 34.3% споредено со минатата година Со македонски картички кон македонски е-трговци се реализирале 231.1 милиони евра, остварен пораст од 19,7% Бројот на реализирани трансакции од Македонци кон странски е-трговци се зголемил за 75%, додека вредноста за

Две македонски кампањи во финалето на Golden Drum 2025

Две македонски кампањи во финалето на Golden Drum 2025

Две креативни кампањи од Македонија годинава се најдоа во финалето на престижниот Меѓународен огласувачки фестивал Golden Drum 2025 , кој ќе се одржи на 13 и 14 октомври во Порторож, Словенија. Изборот го направи меѓународно стручно жири, кое вчера го објави потесниот избор финалисти што ќе се натпреваруваат за престижните признанија. Првиот македонски

NEM Zagreb се враќа со нов концепт кој ја слави креативноста и иновацијата

NEM Zagreb се враќа со нов концепт кој ја слави креативноста и иновацијата

Фестивалот NEM Zagreb , кој ќе се одржи на 8 и 9 декември, ќе биде централно место за сите кои работат на создавање содржини ширум регионот на Централна и Источна Европа. Овогодишното издание, под новото мото „Inspiring Video Creators in CEE“, носи освежен концепт осмислен да ја слави креативноста, да го прошири фокусот надвор од традиционалните рамки

Прославете го Светскиот ден на животните во Градскиот парк заедно со dm drogerie markt

Прославете го Светскиот ден на животните во Градскиот парк заедно со dm drogerie markt

И оваа година dm drogerie markt на посебен начин ќе го одбележи 4 октомври – Светскиот ден на животните, со специјален настан организиран во Градскиот парк во Скопје. Притоа, dm ќе донира и преку 600.000 денари во парични средства на неколку организации за заштита на животните, со цел да се обезбедат подобри услови за згрижување. Настанот ќе се одржи

ТИТАН Усје: Иновации и примена на вештачка интелигенција за унапредување на развојот и поголема декарбонизација

ТИТАН Усје: Иновации и примена на вештачка интелигенција за унапредување на развојот и поголема декарбонизација

Како дел од групацијата ТИТАН, цементарница Усје континуирано инвестира во развој на дигитални алатки и примена на вештачка интелигенција во работењето, со што се зголемува оптимизацијата и контролата на производните процеси. Најновите достигнувања на компанијата во оваа област беа претставени на интернационалниот Самит за вештачка интелигенција –

„Диџеј Ахмет“ од денеска во македонските киносали!

„Диџеј Ахмет“ од денеска во македонските киносали!

Филмот „Диџеј Ахмет“ на режисерот и сценарист Георги М. Унковски од денеска започнува со својата официјална кино дистрибуција во Македонија. Вечерва премиерно ќе биде прикажан во кино „Синеплекс“ во Скопје, во Киноверзум Скопје, Штип и Велес, во 3Д кино Битола и Манаки Битола, по што ќе започне редовно прикажување во киносалите низ целата земја во

Skopje City Mall слави 13 години постоење – следи викенд исполнет со забава и големи попусти до 60%

Skopje City Mall слави 13 години постоење – следи викенд исполнет со забава и големи попусти до 60%

Skopje City Mall оваа година одбележува 13 години постоење.  По тој повод, од 3 до 5 октомври, сите посетители ќе уживаат во роденденскиот викенд со шопинг по намалени цени од 20% до 60%. Дополнително, ќе имаат можност да уживаат во богата програма со атрактивни концерти, креативни работилници и бројни изненадувања наменети за сите генерации. Роденденскиот