притисни ентер »

Извори

Marketing365

BMW Motorrad Македонија и Dynamix го одбележаа „Затворањето на сезона ‘25“ во голем стил
BMW Motorrad Македонија и Dynamix го одбележаа „Затворањето на сезона ‘25“ во голем стил

BMW Motorrad Македонија и Dynamix го одбележаа „Затворањето на сезона ‘25“ во голем стил

На 22 октомври (среда), во салонот на BMW Motorrad во Скопје, компанијата Dynamix, овластен увозник и дилер на BMW Motorrad за Македонија, организираше незаборавен настан под слоганот „Затворање на сезона ’25“ во боите на BMW Racing. Настанот ја обедини страста кон моторите, авантуристичкиот дух и заедништвото на BMW Motorrad заедницата. р е к л а

Оваа недела: Во Прилеп продолжува кампањата на МОН – „Магијата е во знаењето“

Оваа недела: Во Прилеп продолжува кампањата на МОН – „Магијата е во знаењето“

По првиот панел во Скопје, одржан на 5 Октомври – Светскиот ден на учителите, Министерството за образование и наука продолжува со активностите во рамки на националната кампања „Магијата е во знаењето“ , која ја нагласува клучната улога на наставниците во образовниот процес и нивното влијание врз развојот на учениците. Втората панел-дискусија, со наслов

Претставена WPP Open Pro – платформа за самостојно планирање, креирање и објавување кампањи

Претставена WPP Open Pro – платформа за самостојно планирање, креирање и објавување кампањи

Огласувачката групација WPP ја претстави WPP Open Pro , нова верзија на својата платформа заснована на вештачка интелигенција, која им овозможува на брендови самостојно да планираат, креираат и објавуваат кампањи. Платформата претставува значаен чекор напред во отворањето на напредните маркетиншки технологии на WPP кон поширок круг компании – од глобални

Компанијата dm дрогерие маркт ја ужива довербата на купувачите!  Бизнис заедницата ја прогласи за најдобра во земјава во категорија „Трговија на мало со козметички препарати“

Компанијата dm дрогерие маркт ја ужива довербата на купувачите! Бизнис заедницата ја прогласи за најдобра во земјава во категорија „Трговија на мало со козметички препарати“

dm Дрогерие Маркт ДООЕЛ Скопје е најдобрата компанија во земјава во категоријата „Трговија на мало со козметички и тоалетни препарати“. Ова признание вчера вечер беше доделено на манифестацијата „Бизнис Лидер“ на  која се прославува извонредноста и успехот на најуспешните во македонскиот деловен свет. Изборот е направен според објективни финансиски

Под мотото „Вклучи одржливи навики“ во понеделник стартува новото издание на „Енерго – Технома 2025“

Под мотото „Вклучи одржливи навики“ во понеделник стартува новото издание на „Енерго – Технома 2025“

Под мотото „Вклучи одржливи навики“, денеска и официјално беше најавено новото издание на Меѓународниот саем од областа на енергетиката и технологијата – „Енерго-Технома 2025“, кој ќе се одржи од 27 до 30 октомври во арената „Борис Трајковски“. Годинашниот саем ќе обедини повеќе од 40 реномирани изложувачи од земјата и регионот, како и над 20 стручни

Зошто поткастите се толку популарни? Медиумскиот феномен го истраживме со новите водители на SoMoCast

Зошто поткастите се толку популарни? Медиумскиот феномен го истраживме со новите водители на SoMoCast

Борбата за вниманието на гледачите во дигиталниот простор станува сѐ поинтензивна секоја година. Портали, телевизии, стриминг сервиси, социјални мрежи… секој бара дел од колачот. Во тоа постојано превирање, еден медиум не се турка меѓу „големите“ играчи, туку во сенка ја гради својата публика, која од година во година сѐ повеќе расте. Станува збор

„Циркус на соништата“ – волшебна празнична кампања на Dior со Ања Тејлор-Џој и Дева Касел

„Циркус на соништата“ – волшебна празнична кампања на Dior со Ања Тејлор-Џој и Дева Касел

Францускиот луксузен моден бренд Christian Dior ја претстави својата нова празнична кампања за 2025 година под наслов „Циркус на соништата“ ( „Circus of Dreams“ ) – спектакуларна прослава на фантазијата и уметноста, во која главните улоги ги толкуваат глобалните амбасадорки Ања Тејлор-Џој и Дева Касел . Кампањата ги повикува гледачите да влезат во

Новиот директор на Nestlé најави масовни отпуштања и фокус на профитабилноста

Новиот директор на Nestlé најави масовни отпуштања и фокус на профитабилноста

Швајцарскиот прехранбен гигант Nestlé најави план за отпуштање на 16.000 вработени ширум светот во наредните две години, додека новиот извршен директор Филип Навратил настојува да ја поедностави оперативноста на компанијата и да се фокусира на производите со најголем потенцијал за добивка. Овој потег претставува една од најобемните реорганизации во

ОКТА со поддршка на Црвениот крст во борба против гладот, 16 години со заедничка цел

ОКТА со поддршка на Црвениот крст во борба против гладот, 16 години со заедничка цел

ОКТА АД – Скопје повторно, 16-та година по ред,  ја потврдува својата долгорочна посветеност кон општествено одговорното делување преку поддршка на кампањата на Црвениот крст на Град Скопје „Помислете на нас“. По повод обележувањето на 16 октомври, Светскиот ден на борба против гладот, иницијативата има цел да ја подигне свеста за важноста на борбата

Сонот станува реалност во новата кампања на Citroën

Сонот станува реалност во новата кампања на Citroën

Францускиот автомобилски бренд Citroën ја претстави новата кампања за SUV моделот C5 Aircross , која едно обично возење го претвора во надреален сон. Во режија на Фредрик Бонд, филмот следи човек заробен во повторувачки сон, исполнет со џиновски градинарски џуџиња, лебдечки филџани и други фантастични слики – сè додека не го сретне новиот C5 Aircross