притисни ентер »

Извори

Marketing365

Објавени финалистите на Effie Europe 2025
Објавени финалистите на Effie Europe 2025

Објавени финалистите на Effie Europe 2025

Европската асоцијација на комуникациски агенции (EACA) и Effie Awards Europe ги открија финалистите за 2025 година, одбележувајќи го најуспешното издание во историјата на наградите Effie Europe . Годинешните пријави уште еднаш ја одразуваат насоката на маркетинг индустријата ориентирана спрема целите на општественото добро и одржливоста. Најефективните

Регионот ја забрзува дигиталната иднина: 8. Регионална конференција за е-трговија ги спојува е-трговијата, маркетингот и вештачката интелигенција
Регионот ја забрзува дигиталната иднина: 8. Регионална конференција за е-трговија ги спојува е-трговијата, маркетингот и вештачката интелигенција

Регионот ја забрзува дигиталната иднина: 8. Регионална конференција за е-трговија ги спојува е-трговијата, маркетингот и вештачката интелигенција

Денес во Националната опера и балет започна осмото издание на Регионалната конференција за е-трговија, најголемиот регионален настан посветен на развојот на е-трговијата. Под слоганот „Fasten the Future“ , конференцијата и оваа година ја поставува сцената за иднината на дигиталнaта економија, спојувајќи е-трговија, маркетинг и вештачка интелигенција

Прв депозит за млади на пазарот – VIBE ON Флекси депозит од Шпаркасе Банка

Прв депозит за млади на пазарот – VIBE ON Флекси депозит од Шпаркасе Банка

Шпаркасе Банка АД Скопје го претставува првиот депозит за млади на пазарот VIBE ON Флекси депозит – нов, модерен и единствен депозитен производ наменет за млади од 18 до 28 години, создаден за генерацијата што сака слобода, флексибилност и контрола над своите финансии. Со VIBE ON Флекси депозитот , младите добиваат можност да штедат по свои правила,

Omnicom ја преиспитува иднината на DDB во рамки на глобалната ревизија на своите агенциски брендови

Omnicom ја преиспитува иднината на DDB во рамки на глобалната ревизија на своите агенциски брендови

Иднината на DDB , едно од најпрестижните имиња во светот на огласувањето, е доведеја во прашање откако матичната компанија Omnicom Group започна сеопфатна ревизија на сите свои агенциски брендови. Според извори од индустријата, групацијата најверојатно ќе го намали глобалното присуство на мрежата DDB , која моментално брои повеќе од 90 канцеларии во

Вечер на традиција, инспирација и иднина – Шпаркасе Банка со свечена прослава по повод 200 години постоење на својата Групација

Вечер на традиција, инспирација и иднина – Шпаркасе Банка со свечена прослава по повод 200 години постоење на својата Групација

Во духот на гордото наследство и визионерскиот поглед кон иднината, Шпаркасе Банка АД Скопје ја одбележа 200-годишнината на својата матична групација, Штаермеркише Шпаркасе , со гламурозна вечер исполнета со музика, емоции и благодарност. Настанот беше симбол на две столетија стабилност, доверба и човечност – вредности кои ја прават Шпаркасе повеќе

Во Белград се оддржа Balkan Economic Forum 2025

Во Белград се оддржа Balkan Economic Forum 2025

После успешните изданија во Скопје, Тирана и Загреб, минатата недела и Белград беше домаќин на овогодишното издание на Balkan Economic Forum , водечкиот регионален настан кој еднаш годишно ги обединува лидерите од јавниот, приватниот и академскиот сектор, како и претставници на влади, меѓународни организации, амбасади, бизнис-заедници и здруженија

Барбара Грабивода, Publicis Groupe за иднината на дигиталната трговија – сесија на Е-commerce 2025 конференцијата која што вреди да се ислуша

Барбара Грабивода, Publicis Groupe за иднината на дигиталната трговија – сесија на Е-commerce 2025 конференцијата која што вреди да се ислуша

На 4 ноември во Скопје, најпрестижната регионална E-Commerce конференција, по осми пат ќе обедини повеќе од 800 експерти и технолошки иноватори од водечките компании и институции во регионов под мотото “Fasten the future” („Засилете ја иднината“). Над 20 врвни говорници ќе споделат клучни сознанија и трендови од светот на дигиталната трговија – од

Кампањата „Супер добри дела“ на Рудник САСА ги инспирираше децата од Македонска Каменица да станат еко-херои

Кампањата „Супер добри дела“ на Рудник САСА ги инспирираше децата од Македонска Каменица да станат еко-херои

Во периодот од 22 до 31 октомври 2025 година, Рудник САСА, во соработка со детската градинка „Бамби“, основното училиште „Св. Кирил и Методиј“ и Дневниот центар за лица со посебни потреби во Македонска Каменица, ја реализираше еко кампањата „Супер добри дела“ , наменета за најмладите членови на заедницата. Преку забавни и едукативни активности, кампањата

Ексклузивно интервју со Патрик Рогалски од ТикТок: „Стратегии за успех во е-трговијата – Постојано тестирајте, учете од податоците и бидете доследни“

Ексклузивно интервју со Патрик Рогалски од ТикТок: „Стратегии за успех во е-трговијата – Постојано тестирајте, учете од податоците и бидете доследни“

Наш денешен гостин е Патрик Рогалски, менаџер за клиентски решенија во TikTok, кој оваа есен доаѓа во Скопје по повод 8-та Регионална конференција за е-трговија во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија. Патрик зад себе има повеќе од една деценија искуство во агенцискиот сектор и над три години во TikTok, каде што ги поддржува пазарите

OKTA: Финансиски резултати за третиот квартал и првите девет месеци од 2025

OKTA: Финансиски резултати за третиот квартал и првите девет месеци од 2025

Во услови на конкурентна пазарна средина исполнета со предизвици , ЕБИТДА во првите девет месеци од 2025 година достигна 513 милиони денари ОКТА ги објави финансиските резултати за деветте месеци од 2025 година, со ЕБИТДА од 513 милиони денари и добивка пред оданочување од 490 милиони денари. Иако засилената конкуренција влијаеше на извозната продажба,

Халкбанк го одбележа Светскиот ден на штедењето со едукативни активности за учениците и посета на музејот на НБРМ

Халкбанк го одбележа Светскиот ден на штедењето со едукативни активности за учениците и посета на музејот на НБРМ

Халкбанк и годинава Светскиот ден на штедењето го посвети на финансиска едукација на најмладите. Банката го заокружи октомври – месецот на штедењето со два настани во кои беа вклучени ученици од основните училишта од повеќе општини во Скопје, како и со активности во речиси сите филијали низ Македонија. Дел од учениците го посетија Музејот на Народната