притисни ентер »

Извори

Marketing365

Нова лабораторија за работа во дрво на Факултетот за ликовни уметности – Скопје
Нова лабораторија за работа во дрво на Факултетот за ликовни уметности – Скопје

Нова лабораторија за работа во дрво на Факултетот за ликовни уметности – Скопје

Факултетот за ликовни уметности при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје доби нова, современо опремена лабораторија за скулптура во дрво, реализирана со поддршка од Rotary Club Skopje Centar и компанијата Маквелд ДОО. Новата лабораторија, која е дел од Катедрата за скулптура и трансмедиумски практики, претставува значаен чекор напред во унапредувањето

Спој на музиката, модата и емоцијата во новата празнична кампања на Gap

Спој на музиката, модата и емоцијата во новата празнична кампања на Gap

Американскиот моден бренд Gap ја претстави својата нова празнична кампања „ Give Your Gift“ , посветена на моќта на индивидуалноста и човечката поврзаност. Главната порака на кампањата е дека со споделувањето на нашите уникатни дарови и таленти, стануваме посилни заедно. Централниот спот на кампањата, во режија на Бетани Варгас, вклучува нова верзија

Кампањата „Исправи се“ ја освои најпрестижната меѓународна награда за дизајн

Кампањата „Исправи се“ ја освои најпрестижната меѓународна награда за дизајн

Огласувачот Poliklinika Croatia , заедно со агенциите Go2Digital, Bruketa&Žinić&Grey и Millenium Promocija , ја освоија наградата Red Dot во категоријата „Advertising/Out of Home & Ambient“ за кампањата што одговори на тивката пандемија на проблеми со здравјето на ‘рбетот – „Исправи се“ . Станува збор за награда која важи за најценето меѓународно признание

Сојузот на спортови на Скопје ги додели наградите „13 Ноември“, пливачот Евгениј Поп Ацев спортист на годината

Сојузот на спортови на Скопје ги додели наградите „13 Ноември“, пливачот Евгениј Поп Ацев спортист на годината

Сојузот на спортови на Скопје, денеска по повод ослободувањето на градот Скопје, организираше свеченост за доделување на наградите „13 Ноември“ на спортисти, тренери, спортски работници и организации, кои изминатата година постигнаа одлични резултати и придонесоа за развој и унапредување на македонскиот спорт во различни категории. Наградите „13 Ноември“

Две награди за McCann Skopje и Халкбанк на фестивалот „Кактус 2025“

Две награди за McCann Skopje и Халкбанк на фестивалот „Кактус 2025“

Минатата недела во Белград се одржа единаесеттото издание на регионалниот фестивал на интегрирани комуникации KAKTUS 2025 . Фестивалот ги собира агенциите, компаниите и институциите од регионот кои во изминатата година реализирале успешни комуникациски кампањи во различни области. Притоа, македонската агенција McCann Skopje и клиентот Халкбанк АД Скопје

Disney ја започна празничната сезона со „Најдобриот Божиќ досега“ режиран од Тајка Вајтити

Disney ја започна празничната сезона со „Најдобриот Божиќ досега“ режиран од Тајка Вајтити

Американскиот медиумски гигант Disney официјално ја отвори празничната сезона со премиерата на новиот анимиран краток филм „Best Christmas Ever“ („Најдобриот Божиќ досега“). Топлата и емотивна приказна зборува за мало девојче чиј цртеж оживува на Божиќ, откако Дедо Мраз по грешка ќе го протолкува како нејзина желба. Девојчето и оживеаниот нацртан лик

Безбедноста и здравјето при работа – инвестиција во луѓето и економијата: Започна проектот „Кон безбедна и здрава работна средина“

Безбедноста и здравјето при работа – инвестиција во луѓето и економијата: Започна проектот „Кон безбедна и здрава работна средина“

Намалување на бројот на повреди и заболувања на работните места преку зајакнување на законската и регулаторната рамка, модернизација на системот за инспекција на трудот, воспоставување национален информациски систем за безбедност и здравје при работа и унапредување на националните капацитети за управување и обезбедување услуги во оваа област, е клучната

John Lewis ја претстави новата Божиќна кампања: Подарокот што зборува кога зборовите недостигаат

John Lewis ја претстави новата Божиќна кампања: Подарокот што зборува кога зборовите недостигаат

Со порака дека понекогаш е доволно да се подари нешто од срце, британскиот синџир на стоковни куќи John Lewis ја претстави својата нова Божиќна кампања под мотото „If you can’t find the words, find the gift“ („Ако не можеш да ги најдеш зборовите, најди го подарокот“). Рекламата раскажува емотивна приказна за татко и син кои повторно се поврзуваат преку

Избран нов управен одбор на Словенечкото здружение на огласувачки агенции

Избран нов управен одбор на Словенечкото здружение на огласувачки агенции

Словенечкото здружение на огласувачки агенции (SZOA) избра нов управен одбор, откако на крајот на годината завршува мандатот на досегашните членови. Новиот четиригодишен мандат ќе трае од 1 јануари 2026 до 31 декември 2029 година. На изборното собрание на SZOA, членовите изгласаа единаесет нови претставници кои ќе ја водат организацијата во следниот

Јаневска: Некогаш и сега, постои нешто заедничко во образовниот систем – магијата што ја создава наставникот

Јаневска: Некогаш и сега, постои нешто заедничко во образовниот систем – магијата што ја создава наставникот

Во рамки на кампањата „Магијата е во знаењето“, Тетово беше домаќин на панел-дискусија „Каква магија се крие зад една петка – минатото и сегашноста во дуел“ За тоа како низ годините се менува образовниот систем и значењето на оценките се зборуваше на денешната трета панел-дискусија од националната кампања „Магијата е во знаењето“ на Министерството