притисни ентер »

Извори

Marketing365

Велимира Петрова е новиот Group Trading Director на Dentsu SEE
Велимира Петрова е новиот Group Trading Director на Dentsu SEE

Велимира Петрова е новиот Group Trading Director на Dentsu SEE

Велимира Петрова е новиот Group Trading Director на Dentsu SEE, со цел, како што велат од dentsu да ја зајакне позицијата на најбрзо растечката меѓународна агенција во регионот. Велимира Петрова Со ова назначување, Петрова го презема раководството на тимот за медиумски инвестиции на пазарите во Хрватска, Романија, Бугарија и другите пазари во Адриатик

Времето поминато на дигитални медиуми немилосрдно го “гази” времето поминато со традиционални медиуми

Времето поминато на дигитални медиуми немилосрдно го “гази” времето поминато со традиционални медиуми

И најновиот извештај на eMarketer го потврдува тоа што веќе е очигледен тренд, луѓето се повеќе и повеќе преферираат да се информираат и да следат дигитални медиуми на сметка на традиционалните како ТВ, принт и радио. Извештајот објаснува дека традиционалните ТВ ќе ги загубат сите свои придобивки од пандемиските години, а другите традиционални формати

Димитар Денев од ДСК Банка е новиот претседател на „ИАБ Бугарија“

Димитар Денев од ДСК Банка е новиот претседател на „ИАБ Бугарија“

Управниот одбор на „ИАБ Бугарија“, организацијата која ги обединува бугарските рекламни агенции, огласувачи и медиумите, едногласно за свој нов претседател го избра Димитар Денев. Тој ја презема функцијата од Милена Мишинева од Дентсу, која не го заврши својот мандат. Управниот одбор на „ИАБ Бугарија“ се состои од 9 лица, поделени по квота помеѓу медиуми,

Развој на неколку онлајн медиуми на бугарски јазик во Србија
Развој на неколку онлајн медиуми на бугарски јазик во Србија

Развој на неколку онлајн медиуми на бугарски јазик во Србија

Интернет порталот FAR.RS спроведе серија емисии за печатени, електронски и онлајн медиуми на бугарски јазик во рамките на проектот „ Слобода на изразување, улога во демократското општество и одржливост на медиумите на бугарски јазик во Југоисточна Србија “. Да, бугарски медиуми активно работат и егзистираат во соседна земја, Србија. Порталот Фар.рс

Иновативни постери под сончева светлина откриваат важни пораки за ракот на кожа

Иновативни постери под сончева светлина откриваат важни пораки за ракот на кожа

Обединетото Кралство ова лето се соочува со екстремно високи температури кои не биле забележани со децении. Поради топлотниот бран, властите беа приморани да преземат значителни мерки за заштита на важните културни споменици, па во еден случај дури и завиткаа мост во алуминиумска фолија. Уште поважно, високите температури ги подигнаа и грижите за човековото

Disney го надмина Netflix според бројот на претплатници

Disney го надмина Netflix според бројот на претплатници

Американската медиска компанија Disney оваа недела ги соопшти резултатите за своето работење во фискалниот квартал од април до јуни. Според објавените бројки, Disney добиле нови 14.4 милиони претплатници на стриминг-платформата Disney+, доведувајќи го нивниот вкупен број до 221 милиони претплатници. Ова значи дека Disney го надминаа нивниот главен

Johnnie Walker ги замислува светските градови 200 години во иднината

Johnnie Walker ги замислува светските градови 200 години во иднината

Пред две години, брендот на виски Johnnie Walker го прослави својот 200. роденден – еден навистина неверојатен подвиг. Но, брендот веќе размислува за следните 200 години во иднината! Популарниот алкохолен бренд лансираше нова серија на виски, насловена Blue Label Cities of the Future 2220 , како дел од која замислува 10 дестинации преку утописка призма

Отворена најголемата LEGO продавница во светот по повод 90. роденден на брендот

Отворена најголемата LEGO продавница во светот по повод 90. роденден на брендот

Данскиот бренд на играчки LEGO оваа година го слави својот 90. роденден од основањето на 10 август 1932 година. По тој повод, брендот ја отвори и својата досега најголема продавница во светот, на плоштадот Лестер во Лондон. После долга и обемна реновација, продавницата доби дополнителни 300 квадратни метри, доведувајќи го својот вкупен простор до 805

Coca-Cola лансира нов пијалак кој го содржи вкусот на “соништата”

Coca-Cola лансира нов пијалак кој го содржи вкусот на “соништата”

Брендот за безалкохолни пијалаци Coca-Cola го откри својот најнов пијалак со необичен вкус, овој пат насловен Dreamworld , кој наводно го содржи вкусот на “соништата”. Ова ќе биде четвртиот и последен необичен вкус кој брендот го лансира оваа година во рамки на својот проект за иновации Coca-Cola Creations. Претходно, брендот лансираше пијалак со вкус

“Продолжете да зачинувате” – нова кампања на Captain Morgan

“Продолжете да зачинувате” – нова кампања на Captain Morgan

Популарниот бренд на рум Captain Morgan ја отпочна својата нова глобална кампања насловена “Spice On” (“Продолжи да зачинуваш”). Наратор на првиот рекламен спот од кампањата е британскиот рапер, готвач и телевизиски презентер Биг Зу, кој раскажува за различните начини на кои луѓето додаваат свој “зачин на масата”. Сепак, некои од овие методи на “зачинување”

Microsoft ги “ослободи” своите емотикони за бесплатно користење и адаптирање

Microsoft ги “ослободи” своите емотикони за бесплатно користење и адаптирање

Емотиконите се суштествен дел на современата секојдневна комуникација. Токму поради тоа, технолошкиот гигант Microsoft минатата година ја преработи цела своја палета на емотикони со цел да го направи овој иконичен јазик да биде пошарен. Сега, повеќето од тие дизајни стануваат “open source” односно достапни за бесплатно адаптирање и користење по волја

“60 години во 30 секунди” – Nissan ја илустрира историјата на своите теренски возила

“60 години во 30 секунди” – Nissan ја илустрира историјата на своите теренски возила

Јапонскиот автомобилски бренд Nissan објави нов рекламен спот за американскиот пазар во кој ја раскажува 60-годишната историја на своите теренски автомобили и камионети во само 30 секунди. Во спотот гледаме харизматична русокоса која вози теренско возило на Nissan, кое пак постојано се трансформира со одминувањето на секундите и сцените, односно годините

Интервју со Марија Стошиќ и Дубравка Петровиќ од McCann Белград по повод новата кампања за ROSA: Љубовта го менува светот!

Интервју со Марија Стошиќ и Дубравка Петровиќ од McCann Белград по повод новата кампања за ROSA: Љубовта го менува светот!

Водата ROSA и агенцијата McCann Белград во најновата кампања со слоганот „Љубов чиста како роса“ ни ја покажаа уште еднаш моќта на љубовта, радоста и промените кои во нашите животи, но и во целиот свет околу нас, ја внесуваат  најмладите членови на семејството. За идејата позади оваа емотивна кампања и пораките што таа ги испраќа разговаравме со Марија