притисни ентер »

Извори

IT.mk

Дали технологијата ќе ни го спаси општеството
Дали технологијата ќе ни го спаси општеството

Дали технологијата ќе ни го спаси општеството

На почетокот на декември Општина Центар објави дека започнува со проширување на системот за следење на бучавата. Системот, преку дигитални сензори овозможува следење на бучавата на локациите на кои се поставени. Засега, точките на кои се поставуваат овие сензори се околу угостителски објекти, бучни улици и слично. Вака ќе се овозможи следење на надминувањето

ИТ Форум: dŵr & пријателите (или тирада за како да не се направи грамофон)
ИТ Форум: dŵr & пријателите (или тирада за како да не се направи грамофон)

ИТ Форум: dŵr & пријателите (или тирада за како да не се направи грамофон)

Ова е гостински текст од InSides првично објавена форумот на IT.MK . Ако сакате да се вклучите во дискусијата трк на форум. Нема да биде претерување да кажам дека се маткам со аналогна репродукција повеќе од половина од мојот живот. Од оваа гледна точка, наближуваме кон две третини, што изгледа страшно (и најверојатно е), но се правдам кон себе си

Kingdom of Night: Враќање во 80-тите со изометриска акција и локален ко-оп

Kingdom of Night: Враќање во 80-тите со изометриска акција и локален ко-оп

Kingdom of Night претставува интересна фузија на жанрови, првенствено затоа што успешно ја комбинира механиката на изометриските ARPG со носталгичната естетика на осумдесеттите години. Во ваков уникатен свет, насловот ви сервира задоволителен баланс помеѓу драма за созревањето и космички хорор, нудејќи притоа, солидна приказна и гемплеј елементи за

Експеримент од 48 часа покажува како изгледа животот без вештачка интелигенција

Експеримент од 48 часа покажува како изгледа животот без вештачка интелигенција

А.Џ. Џејкобс, автор и репортер за The New York Times , се обиде да живее 48 часа без никаква интеракција со вештачка интелигенција (ВИ). Резултати од експериментот покажуваат колку длабоко е вградена оваа технологија во нашето секојдневие – од храна па се до транспорт. Џејкобс не се ограничил само на избегнување на очигледни алатки како ChatGPT, туку

Netherworld Covenant: брак помеѓу roguelike и soulslike

Netherworld Covenant: брак помеѓу roguelike и soulslike

По турболентниот период на развој и тестирање, Netherworld Covenant конечно ја доби верзијата 1.0 на 9-ти декември годинава. Насловот, развиен од студиото MadGoat, а издаден од Infini Fun, е мрачна фантазија која ги уникатно комбинира елементите на изометриски акционен roguelike со немилосрдната тежина која е карактеристична за soulslike жанрот. Вооружени

1337 Giveaway #44-46: Xiaomi Mi Portable Speaker, Smart Desk Lamp, Redmi Watch

1337 Giveaway #44-46: Xiaomi Mi Portable Speaker, Smart Desk Lamp, Redmi Watch

Ја заокружуваме годината со triple giveaway за откомври, ноември и декември: ќе доделиме три подароци на тројца различни добитници. Учествуваат сите читатели со активно 1337 премиум членство , а изборот се прави преку Random.org. Првиот подарок: Xiaomi Mi Portable Speaker (малопродажна цена 1.390 ден) Вториот подарок: Xiaomi Mi Smart Desk Lamp 2 (2700k

Microsoft Flight Simulator 2024 за PS5: Небото нема граници

Microsoft Flight Simulator 2024 за PS5: Небото нема граници

По првпат во историјата на овој серијал, Microsoft Flight Simulator 2024 се вдомува во екосистемот на Sony, нешто што се нема случено цели четири децении. Надминувањето на традиционална платформа и-тоа-како не е едноставна адаптација на постоечкиот софтвер туку бара темелна реконструкција. Башка, го имате и стримувањето на масивни количини податоци

Совршен код започнува со совршени импорти

Совршен код започнува со совршени импорти

Многу често во проекти се среќаваме со користење на релативни import/require патеки. Ако проектот е мал и се поврзува модул од тековната папка, тоа е прифатливо. Но кога проектот ќе порасне и ќе се зголеми длабочината на структурата на папките, ваквите патеки стануваат ужас за гледање: import { User } from '../../user/model'; import { Article } from

Bodycam: Сурова, гласна и немилосрдна FPS игра

Bodycam: Сурова, гласна и немилосрдна FPS игра

Bodycam се залага за значаен исчекор во FPS жанрот, првенствено затоа што ја користи целосната моќ на Unreal Engine 5 за да креира искуство кое ги тестира границите на визуелниот реализам. Развиена од независното студио Reissad, кое започна како страстен проект на двајца млади француски ентузијасти, играта симулира снимка од камера поставена на вашето

CONSCRIPT: Director’s Cut – Хоророт на рововите во ново руво

CONSCRIPT: Director’s Cut – Хоророт на рововите во ново руво

На крајно уникатен начин, CONSCRIPT: Director’s Cut спојува историска реалност и класичен survival хорор. Обработувајќи го периодот за време на крвавата битка кај Верден (1961), играта ве става во улога на осамен француски војник кој тргнува во очајна потрага по неговиот исчезнат брат. Но, наместо да користи натприродни суштества или зомбија за да

Destiny 2: Renegades – Храбра иновација или скапа носталгија?

Destiny 2: Renegades – Храбра иновација или скапа носталгија?

Веќе подолг период како Destiny 2 се наоѓа на клучна крстосница и е во константна борба ем за задржување на фановите ем за привлекување нови. Таквото нешто е особено важно со неодамна излезената експанзија која симболично го означува завршувањето на децениската сага. Претходните обиди за воспоставување на нова ера беа прифатени со измешани реакции