притисни ентер »

Извори

Д-р Митов

Зошто кефирот е помоќен пробиотик од јогуртот?
Зошто кефирот е помоќен пробиотик од јогуртот?

Зошто кефирот е помоќен пробиотик од јогуртот?

Кефирот е напиток сличен на јогуртот, бидејќи се добива на сличен начин, со ферментација. Ферментацијата ја врши специјална ,,кефирна култура” која е комбинација од габи и бактерии. Крајниот продукт – кефирот – е кремаст, течен напиток, со специфичен киселкаст вкус. Традиционално, кефирот потекнува од Кавказките планини и е традиционален за руската

СЕЛЕН – опасност од предозирање со БРАЗИЛСКИ ОРЕВЧИЊА!
СЕЛЕН – опасност од предозирање со БРАЗИЛСКИ ОРЕВЧИЊА!

СЕЛЕН – опасност од предозирање со БРАЗИЛСКИ ОРЕВЧИЊА!

Селенот е еден од есенцијалните, т.н. ,,минерали во траги” кои се неопходни за потребите на организмот. Тој може да биде присутен во храната, во некоја и додаден, а може да се внесува и како суплемент. Функции на селенот во организмот и препорачан дневен внес Пред 70 години овој минерал се сметал за токсичен. Подоцна е најдено дека има свои корисни

Дали да се јаде ПРЕД или ПО физичка активност?

Дали да се јаде ПРЕД или ПО физичка активност?

Прашањето дали и колку треба да јадете пред физичката активност, нема баш универзален одговор. Некои сметаат дека е оптимално јадењето мал оброк кој ќе обезбеди екстра енергија, други дека најдобро е да се вежба на ,,гладно”, со цел поуспешно слабеење, но и избегнување на проблемите со дигестијата и грчевите. Како и да е, јадењето пред умерената физичка

Не се сите МАСТИ штетни! НАПРОТИВ!

Не се сите МАСТИ штетни! НАПРОТИВ!

Поимот масти (уште нарекувани и липиди, триглицериди, маснотии), значителен дел од луѓето го поврзуваат со нешто негативно, односно нешто што е нужно лошо по човековото здравје. Во таа насока е и популаризирањето на најразличните т.н. low fat диети или диети кои подразбираат силно редуциран внес на маснотии. [Поврзано: Диетите не се решение, диетите

Одржување на градината е одржување на здравјето!

Одржување на градината е одржување на здравјето!

Поголемиот дел од луѓето имаат некакво хоби или навика која им создава задоволство и ги смирува. Но, дали сте знаеле дека одредени хобија можат да бидат одлични и за нашето ментално и физичко здравје? Различните хобија ни обезбедуваат чувство на продуктивна исполнетност на слободното време. Тоа се работи кои ги правиме за ,,своја душа” и заради тоа

Како влијае ЦРВЕНОТО МЕСО на срцевото здравје, доколку се користи СЕКОЈДНЕВНО?

Како влијае ЦРВЕНОТО МЕСО на срцевото здравје, доколку се користи СЕКОЈДНЕВНО?

Често ја споменуваме медитеранската исхрана на нашиот портал, а сме пишувале и за фактот дека таа е прогласена како најдобра исхрана веќе неколку последователни години. Ваквите позитивни признанија на овој тип на исхрана се должат на неколку клучни фактори : честа употреба на растителни намирници (овошје, зеленчук, житарки, мешунки, семиња), честа

4 начини на кои ПСИЛИУМОТ Ви помага да СЛАБЕЕТЕ + најчести прашања

4 начини на кои ПСИЛИУМОТ Ви помага да СЛАБЕЕТЕ + најчести прашања

Многу често на нашиот блог ги спомнуваме растителните влакна , бидејќи сметаме дека тие се еден од нутриентите кој е најчесто занемаруван и игнориран. Тие не се популарни како витамините, минералите и останатите нутриенти, а сепак имаат незаменлива и исклучително важна улога во нашето тело. Преку производот „Фиброгел“ ние се обидуваме да ја подигнеме

Стресот го покачува ШЕЌЕРОТ. Како?

Стресот го покачува ШЕЌЕРОТ. Како?

Стресот е неизбежен дел од секојдневието и за жал никој не може да го избегне во целост. Сите се подложни на ситуации кои може да предизвикаат стрес и напнатост . Често луѓето се навикнуваат на ваквите проблеми, па често го игнорираат и занемаруваат хроничниот, долгорочен стрес на кој се изложени. Меѓутоа, добро е познато дека стресот може да предизвика

Што претставува КРЕАТИНИНОТ и што покажуваат неговите вредности?

Што претставува КРЕАТИНИНОТ и што покажуваат неговите вредности?

Речиси сите знаеме дека проверката на нашето целокупно здравје започнува со правење на крвна слика . Тоа е еден општ, но сепак доволно добар показател за нашата здравствена состојба. Во крвната слика има повеќе различни параметри и вредности, секоја со своја значење и важност. Дел од нив се индикатори и за здравјето на нашите бубрези , а токму еден

ГОЛЕМИНА НА ПОРЦИИТЕ – важен аспект од исхраната, особено за ДИЈАБЕТИЧАРИТЕ!

ГОЛЕМИНА НА ПОРЦИИТЕ – важен аспект од исхраната, особено за ДИЈАБЕТИЧАРИТЕ!

Во светски рамки, се проценува дека секој единаесетти човек страда од дијабет . Дополнително загрижувачки е што ваквата енормна бројка е во постепен, благ раст . Секоја година бројот на дијабетичари се зголемува и може да се каже дека дијабетот е една од посериозните и најчестите болести на денешницата. Постојат бројни фактори кои се заслужни за појавата

Истражување: со ВЕЖБАЊЕ не може да компензирате за НЕЗДРАВАТА ИСХРАНА!

Истражување: со ВЕЖБАЊЕ не може да компензирате за НЕЗДРАВАТА ИСХРАНА!

Добро ни е познато дека физичката активност и здравата исхрана се темелите за одржување и подобрување на нашето здравје. Но нажалост, тие често се занемарени од голем дел од популацијата. Уште поштетно е кога луѓето мислат дека доколку се физички активни можат да јадат нездрава храна и обратно, оние што се хранат здраво дека не им е потребна физичката