притисни ентер »

И Audi повикува на социјална дистанца и дополнително кревање на свеста
И Audi повикува на социјална дистанца и дополнително кревање на свеста

И Audi повикува на социјална дистанца и дополнително кревање на свеста

Производителот на премиум автомобили од Инглоштад, сака да го зголеми нивото на свеста кај луѓето за опасната ситуација  со разделување на четирите прстени во неговиот логотип… Тоа е уште еден доказ дека Германците сериозно ја сваќаат опасноста и на секој можен начин изнаоѓаат пат да допрат до луѓето и почнуваат кампањи за кревање на свеста на јавноста

VW со ново лого повикува на подигање на свеста кај луѓето

VW со ново лого повикува на подигање на свеста кај луѓето

Ситуацијата со корона вирусот ги принуди производителите на автомобили на дополнителен поттик на јавноста за кревање на нивото на свеста и за сериозно сваќање на предупредувањата од медицинските експерти … Во Volkswagen дошле на генијална идеја. Својот од неодамна освежен логотип на марката повторно го измениле, но овој пат поради актуелната ситуација

Фоклсваген и Ауди ги „променија“ амблемите заради коронавирусот

Фоклсваген и Ауди ги „променија“ амблемите заради коронавирусот

Светската здравствена организација, владите ширум светот, а и многу популарни личности апелираат овие денови во медиумите и на социјалните мрежи на неопходно држења на дистанца помеѓу луѓето, за да се намали можноста за пренесување на вирусот. На кампањата и се приклучија големите германски произведувачи на автомобили, Фолксваген и Ауди, кои на симболичен

Фолксваген и Ауди ги “променија“ логоата за време на пандемијата на корона вирусот

Фолксваген и Ауди ги “променија“ логоата за време на пандемијата на корона вирусот

Германските автомобилски гиганти на илустративен начин ја поддржаа кампањата за социјално дистанцирање за време на пандемијата на корона вирусот. Светската здравствена организација, владите ширум светот, но и многу популарни личности овие денови апелираат во медиумите и на социјалните мрежи за неопходното одржување на растојание меѓу луѓето, за да

Volkswagen и Audi ги променија своите лога поради коронавирусот

Volkswagen и Audi ги променија своите лога поради коронавирусот

Германските автомобилски гиганти ја поддржаа кампањата за социјална дистанца во текот на пандемијата на коронавирусот на мошне креативен начин Светската здравствена организација, како и владите ширум светот, апелираат овие денови константно за неопходното одржување на растојание меѓу луѓето со цел да се намали можноста за пренесување и ширење на коронавирусот

Коронавирус – држете дистанца: Volkswagen и Audi ги сменија амблемите (Фото/Видео)

Коронавирус – држете дистанца: Volkswagen и Audi ги сменија амблемите (Фото/Видео)

Сакајќи да придонесат за подигање на свеста кај луѓето за превенцијата и заштитата од коронавирусот, германските автомобилски брендови Volkswagen и Audi направија интересна акција – ги сменија сопствените амблеми. Тие на симболичен начин со привремена промена на распоредот на елементите на своите амблеми, покажаа колку за сите нас е важно социјалното

Фолксваген и Ауди ги „променија“ амблемите заради коронавирусот

Фолксваген и Ауди ги „променија“ амблемите заради коронавирусот

Видео: Фолксваген и Ауди ги „променија“ амблемите заради коронавирусот Германските автомобилски гиганти на сликовит начин ја подржаа кампањата за социјално дистанцирање за време на пандемијата на коронавирусот. Светската здравствена организација, владите ширум светот, а и многу популарни личности апелираат овие денови во медиумите и на социјалните

Фоклсваген и Ауди ги „променија“ амблемите заради коронавирусот

Фоклсваген и Ауди ги „променија“ амблемите заради коронавирусот

Германските автомобилски гиганти на сликовит начин ја подржаа кампањата за социјално дистанцирање за време на пандемијата на коронавирусот. Светската здравствена организација, владите ширум светот, а и многу популарни личности апелираат овие денови во медиумите и на социјалните мрежи на неопходно држења на дистанца помеѓу луѓето, за да се намали можноста

Германски автомобилски компании ги „сменија“ своите логоа поради коронавирусот

Германски автомобилски компании ги „сменија“ своите логоа поради коронавирусот

Германските автомобилски гиганти „Фолксваген“ и „Ауди“ ги сменија своите амблеми како битка за коронавирусот. Светската здравствена организација апелира да се држи дистанца меѓу луѓето, како превентивна заштита за ширење на коронавирусот. „Фолксфаген“ ги раздели буквите на своето лого, додека „Ауди“ се реши да ги раздели четирите круга кои го карактеризираат