притисни ентер »

План за исхрана: Ден 23 - за појадок авокадо тост, за ручек пилешко со зеленчук
План за исхрана: Ден 23 - за појадок авокадо тост, за ручек пилешко со зеленчук

План за исхрана: Ден 23 - за појадок авокадо тост, за ручек пилешко со зеленчук

Од едно средно авокадо кое е веќе меко, исечете половина, излупете го и испасирајте го со вилушка во еден сад со лукче во прав и маслиново масло. На страна сварете две јајца. Од намазот намачкајте на две парчиња интегрален леб, додадете го јајцето одозгоре и наросете свеж магдонос. Со ова испијте 150 g Balans+ јогурт. 1 голема шолја црно кафе. ***

План за исхрана: Ден 24 - За појадок песто брускети, за ручек пилешка чорба

План за исхрана: Ден 24 - За појадок песто брускети, за ручек пилешка чорба

Три интегрални лепчиња ги потпекуваме во рерна на 180 степени околу 15 минути , прво намачкани со маслиново масло, песто, па рендана моцарела и ситно сечкани маслинки. Се јаде со 150 g Balans+ кисело млеко. 1 голема шолја кафе Сварете на тивок оган 50 g пилешки гради исечкани на ленти во две шолји пилешки бујон со 5 исечкани млади моркови, една дршка

План за исхрана: Ден 22 - за појадок овесни колачиња, за ручек морски плодови

План за исхрана: Ден 22 - за појадок овесни колачиња, за ручек морски плодови

Пола шолја овесни снегулки, 1 банана и суво овошје по избор. Се пасира бананата, се додаваат снегулките и се меша во смеса, се додава сувото овошје или може 1 ред темно чоколадо. Се прават во форма на колачи на хартија за печење, печеме 15 минути на 200 степени. 1 голема шолја кафе Во еден поголем сад ставете три поголеми, излупени шкампи (може и замрзнати)