притисни ентер »

Југото се враќа
Југото се враќа

Југото се враќа

Се продаваше под голем број имиња, како застава југо 45, застава корал 1.1/1.3, југо корал 45/55/60/65, југо темпо 1/0/1.1/1.3, и на крајот југо ГВ/ГВС/ГВХ, а од фабричките ленти во српски Крагуевац излегуваше од 1980 до 2008 година. Во тој период беа испорачани 794.428 примероци, од кои 141.651 возило за американскиот пазар, и тоа во периодот од 1985

Дали би го купиле? Вака ќе изгледа новото Југо

Дали би го купиле? Вака ќе изгледа новото Југо

Југо објави официјално враќање во февруари, со планови за производство на мал хечбек сличен на оној што компанијата го градеше во текот на 1980-тите и 1990-тите. Хечбекот со две врати нуди нијанси на оригиналните модели на Југо со својата компактна основа, коцкаст профил и рамна, минималистичка површина. Но, секако, со сите модерни знаци што ги очекувате

Ова е новото „Југо“ (фото, видео)

Ова е новото „Југо“ (фото, видео)

Само неколку месеци по најавата за големото враќање на „Југо“, во кое малкумина веруваа, доаѓа конечната потврда за датумот на премиерата и почетокот на производството. Како што е познато, новото „Југо“ во голема мера ќе се потпира на оригиналниот „Југо“, мал и евтин компактен автомобил кој остана во производство речиси три децении, сè до 2008 година

Новото Yugo го доби првиот прототип

Новото Yugo го доби првиот прототип

Минијатурниот прототип беше претставен во Минхен, а реалниот прототип во возна состојба ќе дебитира во 2027 на Белград Експо По повеќе од една деценија откако излезе од производство, легендарното Yugo се подготвува за камбе к . Некогашниот симбол на југословенската автомобилска индустрија, со новиот прототип ветува нешто сосема поинакво: модерен ретро

Култниот автомобил Југо се враќа: Еве каков е новиот

Култниот автомобил Југо се враќа: Еве каков е новиот

Легендарниот автомобил „Југо“, кој некогаш беше симбол на домашната автомобилска индустрија, се враќа на сцената во сосема ново, модернизирано издание. Првиот модел на „автомобилот на иднината“ беше премиерно претставен на престижниот настан за автомобилски дизајн во Минхен. Новиот модел го задржува препознатливиот „кубен“ дизајн на оригиналниот Југо,

Погледнете како изгледа „југото“ од 21 век – модел кој ветува

Погледнете како изгледа „југото“ од 21 век – модел кој ветува

„Југо“ официјално го објави своето враќање во февруари. Планира да произведе мал градски автомобил, сличен на моделите што компанијата ги нудеше во текот на 80-тите и 90-тите години. До неодамна единствениот доказ за неговото враќање беше темна снимка што ја покажуваше силуетата на возилото и неколку заматени рендери. Но, сега јавноста првпат може

Yugo се враќа во голем стил! Еве како изгледа првиот концепт

Yugo се враќа во голем стил! Еве како изгледа првиот концепт

Ако новиот Yugo навистина влезе во сериско производство – што компанијата планира да го оствари во следните две години – ќе се натпреварува во европскиот сегмент на мали хечбек возила, заедно со модели како што се Citroën C3, Renault Clio и Volkswagen Polo. Во февруари официјално беше најавено враќањето на Yugo, со планови за производство на мал хечбек

Yugo се враќа во голем стил! Еве како изгледа првиот концепт

Yugo се враќа во голем стил! Еве како изгледа првиот концепт

Во февруари официјално беше најавено враќањето на Yugo, со планови за производство на мал хечбек – модерна интерпретација на автомобилот кој речиси три децении се произведуваше во крагуевачката „Застава“. Досега беа достапни само дизајнерски скици потпишани од српскиот дизајнер Дарко Марчета, но сега имаме можност да видиме како ќе изгледа новиот Yugo

📷 Вака ќе изгледа новото Југо – легендата оживеа на саемот во Минхен

📷 Вака ќе изгледа новото Југо – легендата оживеа на саемот во Минхен

0 Легендарниот автомобил „Југо“, кој некогаш беше симбол на домашната автомобилска индустрија, се враќа на сцената во сосема ново, модернизирано издание. Првиот модел на „автомобилот на иднината“ беше премиерно претставен на престижниот настан за автомобилски дизајн во Минхен. Новиот модел го задржува препознатливиот „кубен“ дизајн на оригиналниот