притисни ентер »

Изгледа нереално во новата модна кампања
Изгледа нереално во новата модна кампања

Изгледа нереално во новата модна кампања

Францускиот бренд за долна облека „Етам“ ја претстави својата есенска кампања за 2025 година, а заштитно лице е познатата манекенка Ирина Шајк. Кампањата, соодветно насловена „J’ETAM“, го комбинира името на брендот со францускиот збор за љубов и го поставува прашањето: „Која емоција е карактеристична за Французите?“, а одговорот е љубов. View this

Изгледа нереално во новата модна кампања

Изгледа нереално во новата модна кампања

Францускиот бренд за долна облека „Етам“ ја претстави својата есенска кампања за 2025 година, а заштитно лице е познатата манекенка Ирина Шајк. Кампањата, соодветно насловена „J’ETAM“, го комбинира името на брендот со францускиот збор за љубов и го поставува прашањето: „Која емоција е карактеристична за Французите?“, а одговорот е љубов. Кампањата

Изгледа нереално во новата модна кампања

Изгледа нереално во новата модна кампања

Францускиот бренд за долна облека „Етам“ ја претстави својата есенска кампања за 2025 година, а заштитно лице е познатата манекенка Ирина Шајк. Кампањата, соодветно насловена „J’ETAM“, го комбинира името на брендот со францускиот збор за љубов и го поставува прашањето: „Која емоција е карактеристична за Французите?“, а одговорот е љубов. Кампањата

Изгледа нереално во новата модна кампања

Изгледа нереално во новата модна кампања

Францускиот бренд за долна облека „Етам“ ја претстави својата есенска кампања за 2025 година, а заштитно лице е познатата манекенка Ирина Шајк. Кампањата, соодветно насловена „J’ETAM“, го комбинира името на брендот со францускиот збор за љубов и го поставува прашањето: „Која емоција е карактеристична за Французите?“, а одговорот е љубов. View this

Изгледа нереално во новата модна кампања

Изгледа нереално во новата модна кампања

(Фото) Изгледа нереално во новата модна кампања 01.09.2025 Францускиот бренд за долна облека „Етам“ ја претстави својата есенска кампања за 2025 година, а заштитно лице е познатата манекенка Ирина Шајк. Кампањата, соодветно насловена „J’ETAM“, го комбинира името на брендот со францускиот збор за љубов и го поставува прашањето: „Која емоција е карактеристична

Изгледа нереално во новата модна кампања

Изгледа нереално во новата модна кампања

Францускиот бренд за долна облека „Етам“ ја претстави својата есенска кампања за 2025 година, а заштитно лице е познатата манекенка Ирина Шајк. Кампањата, соодветно насловена „J’ETAM“, го комбинира името на брендот со францускиот збор за љубов и го поставува прашањето: „Која емоција е карактеристична за Французите?“, а одговорот е љубов. Кампањата