12-годишно дете откри коски од диносаурус стари 69 милиони години

Дванаесетгодишниот Нејтан Хрушкин открил скелет од диносаурус стар 69 милиони години додека со неговиот татко шетал во во државата Алберта, Канада. Младиот аматер-палеонтолог шетал со неговиот татко во областа богата со фосили кога видел стари коски што излегуваат од карпата. Нејтан рекол дека останал без зборови кога ги видел коските. „Бев толку шокиран

12-годишен канаѓанец откри коски од редок диносаурус стари 69 милиони години

Дванаесетгодишно момче од Калгари пронајде скелет на редок диносаурус стар 69 милиони години. Младиот аматерски палеонтолог истражувал со татко му низ дел од канадската провинција Алберта богат со фосили, кога видел коски како штрчат од карпи. Ископувањето на скелетот завршило оваа недела. „Кога првпат ги видов коските, останав без зборови. Бев во

Дете пронајде редок скелет на диносаурус во Канада

Едно 12-годишно момче од Канада, при едно свое аматерско истражување, открило редок скелет на диносаурус стар 69 милиони години. Нејтан Храшкин рече дека бил „буквално без зборови“ кога ги видел коските. – Бев толку шокиран, што не бев ни возбуден, иако знам дека требаше да бидам, изјави момчето за Би-би-си. Младиот палеонтолог го истражувал тн. Провинцијален

12- годишно дете откри исклучително ретки коски од диносаурус

Младиот аматер палеонтолог шетал со неговиот татко во јули во област богата со фосили во државата Алберта и видел стари коски како излегуваат од карпата. Нејтан Хрушкин изјави дека бил „буквално без зборови“ кога ги видел коските. „Бев толку шокиран што не бев ни возбуден, иако знам дека требаше да бидам“, изјави Хрушкин за Би-Би-Си. Нејтан, кој се

„Коската ѕиркаше директно од карпата“: Момче (12) пронашло коска од диносаурус

12-годишник во Канада, за време на пешаќење, открил скелет на диносаурус стар 69. милиони години. Млад аматерски палеонтолог во јули ја истражувал областа богата со фосили на Алберта со неговиот татко, кога видел стари коски како ѕиркаат од карпата, а денес заврши ископувањето на скелетот на диносаурусот. Нејтан Храшкин рекол дека бил „буквално без

Дете пронајде редок скелет на диносаурус во Канада

Бидејќи момчето знаело дека фосилите се заштитени со закон, па веднаш го известиле надлежниот музеј. Стручњаците потоа откриле меѓу 30 и 50 коски кои му припаѓале на млад хадросаур, за кој се проценува дека бил стар околу три или четири години. – Порано, како и на повеќето деца, и мене омилен диносаурус ми беше тираносаурус-рекс. Но, сега го обожавам