притисни ентер »

Шкендија е шампион по приходи, а Вардар по профит – Пласман на финансиската фудбалска табела
Шкендија е шампион по приходи, а Вардар по профит – Пласман на финансиската фудбалска табела

Шкендија е шампион по приходи, а Вардар по профит – Пласман на финансиската фудбалска табела

Фудбалот одамна не е само спорт, туку глобална индустрија во која се вртат милијарди – од трансфери на играчи, спонзорства и телевизиски права, маркетинг, продажба на билети… Големите европски клубови функционираат како корпорации, со буџети повисоки од касите на некои државни министерства, со играчи што вредат колку и добро разработени компании. И

ТИТУЛАТА ВО ЕВРА ЈА ДРЖИ РАБОТНИЧКИ – 989 илјади евра приходи во 2024 година

ТИТУЛАТА ВО ЕВРА ЈА ДРЖИ РАБОТНИЧКИ – 989 илјади евра приходи во 2024 година

Кошарката не е само игра ‒ таа е магија на паркетот ‒ звукот на топката, воздишките од трибините, боите на навивачките групи. Работнички е митот од Градски парк, најстар кошаркарски клуб во Македонија, МЗТ е силата на Аеродромци, Пелистер е битолскиот инает и гордост, додека Чаир и Охрид се новите приказни што внесуваат свежа енергија. Но, ако магијата

Царината со рекордни приходи од 1,4 милијарди евра

Царината со рекордни приходи од 1,4 милијарди евра

Од почетокот на годината и заклучно со август, Царинската управа наплатила приходи од 86 милијарди денари или 1,4 милијарди евра, што е за 65,5 милиони евра повеќе од лани истиот период. Само во август е реализирана наплата за 14,5 милиони евра повеќе во однос на истиот месец лани и тоа е рекорден раст од 8,9% годинава. Најголем раст од 19,5% е остварен

Царината со рекордни приходи од 1,4 милијарди евра

Царината со рекордни приходи од 1,4 милијарди евра

Од почетокот на годината и заклучно со август, Царинската управа наплатила приходи од 86 милијарди денари или 1,4 милијарди евра, што е за 65,5 милиони евра повеќе од лани истиот период. Само во август е реализирана наплата за 14,5 милиони евра повеќе во однос на истиот месец лани и тоа е рекорден раст од 8,9% годинава. Најголем раст од 19,5% е остварен

НА ТАБЕЛАТА СО ПРИХОДИ, РК ЕУРОФАРМ ПЕЛИСТЕР Е ШАМПИОН – но „головите“ на добивката ги даваат малите клубови

НА ТАБЕЛАТА СО ПРИХОДИ, РК ЕУРОФАРМ ПЕЛИСТЕР Е ШАМПИОН – но „головите“ на добивката ги даваат малите клубови

На теренот се бројат головите , но надвор од него – еврата . Македонските ракометни клубови годинава одиграа свое мало финансиско дерби : некои погодија во мрежата со рекордни приходи , други примија гол од трошоци што ги извадија од игра. Кој е шампион по приходи , а кој изненади со добивка ? Според податоците од Бизнис Мрежа што ги анализираше порталот

НА ТАБЕЛАТА СО ПРИХОДИ, ЕУРОФАРМ Е ШАМПИОН – но „головите“ на добивката ги даваат малите клубови

НА ТАБЕЛАТА СО ПРИХОДИ, ЕУРОФАРМ Е ШАМПИОН – но „головите“ на добивката ги даваат малите клубови

На теренот се бројат головите , но надвор од него – еврата . Македонските ракометни клубови годинава одиграа свое мало финансиско дерби : некои погодија во мрежата со рекордни приходи , други примија гол од трошоци што ги извадија од игра. Кој е шампион по приходи , а кој изненади со добивка ? Според податоците од Бизнис Мрежа што ги анализираше порталот

КАКО РАБОТЕА ЛАНИ НЕПТУН, СЕТЕК, АНХОЧ И ТЕХНОМАРКЕТ – вкупни приходи од 197,8 милиони евра

КАКО РАБОТЕА ЛАНИ НЕПТУН, СЕТЕК, АНХОЧ И ТЕХНОМАРКЕТ – вкупни приходи од 197,8 милиони евра

Шпорети, фрижидери, телевизори… Кога ќе се расипат предизвикуваат главоболка, но и да работат, одвреме-навреме треба да се сменат. Новите технологии ги привлекуваат купувачите, а кај нас салони за бела техника има насекаде. Покрај со излозите, тие ги привлекуваат купувачите со бројни реклами и попусти што често ги практикуваат. Порталот Пари ги анализира

КАКО РАБОТЕА ЛАНИ НЕПТУН, СЕТЕК, АНХОЧ И ТЕХНОМАРКЕТ – вкупни приходи од 197,8 милиони евра

КАКО РАБОТЕА ЛАНИ НЕПТУН, СЕТЕК, АНХОЧ И ТЕХНОМАРКЕТ – вкупни приходи од 197,8 милиони евра

Шпорети, фрижидери, телевизори… Кога ќе се расипат предизвикуваат главоболка, но и да работат, одвреме-навреме треба да се сменат. Новите технологии ги привлекуваат купувачите, а кај нас салони за бела техника има насекаде. Покрај со излозите, тие ги привлекуваат купувачите со бројни реклами и попусти што често ги практикуваат. Порталот Пари ги анализира