Научници пронајдоа егзопланета без облаци каде една година трае четири дена

Астрономите пронајдоа уште една чудна планета што би можела да им помогне подобро да го разберат универзумот. Gizmodo пишува дека тим од Харвард и Smithsoninan Центарот за астрофизика забележал огромен гасен гигант, оддалечен 575 светлосни години. Планетата ја доби ознаката WASP-62b уште во 2012 година, но астрономите дури сега ја проучија нејзината

Научници пронајдоа егзопланета без облаци каде една година трае четири дена

Откриена егзопланета без облаци

Научници од Харвард и Смитсонијан Центарот за астрофизика забележаа огромна гасовита планета оддалечена 575 светлосни години. Планетата е означена како WASP-62b уште во 2012 година, но астрономите дури сега почнаа да ја проучуваат нејзината атмосфера. Со помош на вселенскиот телескоп Hubble научниците открија големо присуство на натриум, елемент кој