притисни ентер »

EuroNCAP со нови прописи и построги критериуми
EuroNCAP со нови прописи и построги критериуми

EuroNCAP со нови прописи и построги критериуми

Секои две години, Европската програма за проценка на нови автомобили – EuroNCAP ги ажурира и ги заострува своите протоколи за тестирање. Оваа година беа воведени нови тестови за да се одговори на некои долгогодишни потреби за заштита на патниците, да се подобри заштитата по сообраќајната несреќа (судир) и промовирање на најновата напредна технологија

Се менува протоколот на EuroNCAP – потешко до 5 ѕвезди

Се менува протоколот на EuroNCAP – потешко до 5 ѕвезди

Направени се промени во самите тестови за безбедност како и во начинот на оценување на автомобилите. Една од најголемите промени е воведување на нова подвижна бариера која го заменува 23-годишниот тест за умерен судир во фиксна бариера, базиран на застарени регулативи за тестирање на безбедноста. Безбедноста на патниците ќе се испитува на поинаков

Се менува протоколот на EuroNCAP – потешко до 5 ѕвезди / ВИДЕО

Се менува протоколот на EuroNCAP – потешко до 5 ѕвезди / ВИДЕО

Направени се промени во самите тестови за безбедност како и во начинот на оценување на автомобилите. Една од најголемите промени е воведување на нова подвижна бариера која го заменува 23-годишниот тест за умерен судир во фиксна бариера, базиран на застарени регулативи за тестирање на безбедноста. Безбедноста на патниците ќе се испитува на поинаков

Од годинава уште потешко до пет ѕвезди на краш тестовите

Од годинава уште потешко до пет ѕвезди на краш тестовите

Euro NCAP (Europe New Car Assessment Program) направи значителни измени во поглед на процедурите за испитување на безбедноста и сигурноста на новите возила. Ова го соопштија од организацијата која сега значително ги заострува критериумите. Тоа значи дека добивањето на пет ѕвезди воопшто нема да биде лесно, па автопроизводителите ќе мора да се потрудат

Нов краш тест за безбедност во програмата на Euro NCAP

Нов краш тест за безбедност во програмата на Euro NCAP

Производителите ќе треба да имаат предвид дека во оценката при идните тестирања ќе влезе и начинот и брзината на која софтверот во автомобилот испраќа SOS порака при евентуална несреќа, но и колку е лесен пристапот и можност за вадење на патниците при поголемо оштетување на автомобилот Независната организација задолжена за тестирање на безбедноста