притисни ентер »

Патот Скопје- Блаце е 20 милиони евра по километар што е прескапо, вели Зеколи Шаќири
Патот Скопје- Блаце е 20 милиони евра по километар што е прескапо, вели Зеколи Шаќири

Патот Скопје- Блаце е 20 милиони евра по километар што е прескапо, вели Зеколи Шаќири

Во врска со последните дезинформации што кружат во медиумите, сакам да нагласам дека министерот Николовски не изјавил дека проектот за автопатот Скопје-Блаце нема да заврши. Вистината е дека првиот сегмент од 2 километри веќе е завршен и се очекува да биде отворен за сообраќај во следните два месеца, се вели во соопштението од Калтрина Зеколи Шаќири,

Зеколи Шаќири: Разгледуваме можност за повторен проект за поодржливо решение за автопатот Скопје-Блаце

Зеколи Шаќири: Разгледуваме можност за повторен проект за поодржливо решение за автопатот Скопје-Блаце

Заменик министерката за транспорт, Калтрина Зеколи Шаќири преку соопштение до медиумите реагира на како што вели „дезинформации што кружат во медиумите“, дека проектот за автопатот Скопје-Блаце нема да заврши. „Вистината е дека првиот сегмент од 2 километри веќе е завршен и се очекува да биде отворен за сообраќај во следните два месеца“, вели Зеколи

Зеколи Шаќири: Разгледуваме можност за повторен проект за поодржливо решение за автопатот Скопје-Блаце

Зеколи Шаќири: Разгледуваме можност за повторен проект за поодржливо решение за автопатот Скопје-Блаце

Во врска со последните дезинформации што кружат во медиумите, сакам да нагласам дека министерот Николовски не изјавил дека проектот за автопатот Скопје-Блаце нема да заврши. Вистината е дека првиот сегмент од 2 километри веќе е завршен и се очекува да биде отворен за сообраќај во следните два месеца. За останатиот дел од автопатот, разгледуваме можност

Автопатот кон Блаце бил проектиран да поминува низ планина, за 12 километри било предвидено да се потрошат 240 милиони евра

Автопатот кон Блаце бил проектиран да поминува низ планина, за 12 километри било предвидено да се потрошат 240 милиони евра

Министерот за транспорт и врски, Александар Николоски вели дека изградбата на автопатот кон Блаце, кон границата со Косово моментално е во застој. Трасата избрана за изградба ќе се ревидира. Проекциите што ги направило претходното раководство на на Јавното претпријатие Државни патишта изнесуваат фантастични 240 милиони евра за 12 километри пат, што

Николоски: Сериозно работиме на автопатиштата од Коридорот 8

Николоски: Сериозно работиме на автопатиштата од Коридорот 8

Посветено се работи на реализација на патиштата од Коридорот 8 на потегот од источната до западната граница на земјава, а се работи и на автопатот кон Блаце, истакна денеска вицепремиерот и министер за транспорт Александар Николоски. „Помеѓу Скопје и Куманово има готов автопат. Помеѓу Куманово преку Ранковце до Крива Паланка во моментов се гради експресен

Вториот дел Скопје – Блаце тешко остварлив – Николоски: Од 12 км автопат, 6 км се тунели – ќе се прави ревизија

Вториот дел Скопје – Блаце тешко остварлив – Николоски: Од 12 км автопат, 6 км се тунели – ќе се прави ревизија

Вториот дел од автопатот Скопје-Блаце е многу тежок за реализација, вели министерот за транспорт Александар Николовски, кој додава дека според досегашниот проект, од вкупно дванаесет километри, шест се предвидени да бидат тунели. Според него, овој проект е планирано да оди низ планина, а не како автопатот до Блаце, па доколку истото е изводливо, ревизијата

Ревизија и на проектот за автопат од Скопје до Блаце

Ревизија и на проектот за автопат од Скопје до Блаце

„Ако не, тогаш ќе се подготви нов проект, а првите два километри треба да бидат пуштени во рок од два месеца, иако во моментов никаде не се поврзани. Што се однесува до Коридорот 8, на истиот се работи и се очекува до крајот на 2026 година да биде завршен поголем дел од коридорот. Коридорот 8 нема никаква врска со пречките на кои се наиде за пругата

Да не најдовме нафта? 12 километри до Блаце - 240 милиони евра

Да не најдовме нафта? 12 километри до Блаце - 240 милиони евра

Изградбата на автопатот кон границата со Косово, односно кон граничниот премин Блаце ќе се ревидира бидејќи според проекциите на претходното раководство на ЈП Државни патишта, тој ќе чини 240 милиони евра. Била одбрана целосно нова планинска траса од 12 километри, од кои 6 километри се тунели. Вредноста е 240 милиони евра, односно 20 милиони по километар,

Првите два километри Скопје – Блаце готови, во употреба следните 2 месеца

Првите два километри Скопје – Блаце готови, во употреба следните 2 месеца

Министерството за транспорт и „Македонски патишта“ ќе го ревидираат проектот за изградба на патот Скопје-Блаце, поточно за преостанатите 12 километри од вкупно 14, бидејќи за постојниот проект се појавиле низа дилеми. Овие институции треба да одлучат дали проектот, во сегашната форма, е остварлив или не. Средствата од Европската банка за развој се

Вториот дел Скопје – Блаце тешко остварлив – Николоски: Од 12 км автопат, 6 км се тунели – ќе се прави ревизија

Вториот дел Скопје – Блаце тешко остварлив – Николоски: Од 12 км автопат, 6 км се тунели – ќе се прави ревизија

4NEWS 4NEWS Барај Барај Вториот дел Скопје – Блаце тешко остварлив – Николоски: Од 12 км автопат, 6 км се тунели – ќе се прави ревизија Автор: Деск 4NEWS.MK 29/08/2024 21:30 Вториот дел од автопатот Скопје-Блаце е многу тежок за реализација, вели министерот за транспорт Александар Николовски, кој додава дека според досегашниот проект, од вкупно дванаесет