притисни ентер »

Вечерва завршна годишна изложба и модна ревија во „Лазар Личеноски“
Вечерва завршна годишна изложба и модна ревија во „Лазар Личеноски“

Вечерва завршна годишна изложба и модна ревија во „Лазар Личеноски“

Во рамки на традиционалната Годишна изложба, учениците од втора и трета година – смер Дизајн на текстил и облека од средното уметничко училиште „Лазар Личеноски“ од Скопје, ќе ја претстават својата модна ревија вечерва, (9 јуни) во 21:00 часот, во просториите и во дворот на училиштето. Темите од историјата на уметноста послужија како инспирација за

Ликовното средно училиште „Лазар Личеноски“ ќе ја одржи завршната годишна изложба

Ликовното средно училиште „Лазар Личеноски“ ќе ја одржи завршната годишна изложба

Во Државното средно училиште за ликовна уметност и дизајн „Лазар Личеноски“ – Скопје, вечерва ќе се одржи завршна годишна изложба. Ќе бидат изложени ликовни дела на учениците од сите смерови од I до IV година во учебната 2024/2025 како што се мултимедиски дизајн, сликарски дизајн, графички дизајн, дизајн на керамика, дизајн на ентериер, мебел и индустриски

Завршна годишна изложба во ДСУЛУД „Лазар Личеноски“

Завршна годишна изложба во ДСУЛУД „Лазар Личеноски“

Во Државното средно училиште за ликовна уметност и дизајн „Лазар Личеноски“ - Скопје, вечер во 21:00 часот ќе се одржи завршна годишна изложба. Ќе бидат изложени ликовни дела на учениците од сите смерови од I до IV година во учебната 2024/2025 како што се мултимедиски дизајн, сликарски дизајн, графички дизајн, дизајн на керамика, дизајн на ентериер,

Годишна модна ревија на учениците од средното уметничко училиште на 9 јули во Скопје

Годишна модна ревија на учениците од средното уметничко училиште на 9 јули во Скопје

Утревечер (9 јуни) од 21 часот, во дворот на средното уметничко училиште „Лазар Личеноски“ во Скопје ќе се одржи модна ревија на учениците од втора и трета година. Свои креации ќе промовират учениците од одделот за текстил и облека. Ревијата е во состав на традиционалната годишна изложба. „Инспирацијата и полето на истражување на учениците за да создадат