притисни ентер »

Психолог советува како да се смирите среде паничен напад
Психолог советува како да се смирите среде паничен напад

Психолог советува како да се смирите среде паничен напад

Паничен напад е непријатно искуство проткаено со чувство на екстремна непријатност или страв и често е придружено со болка во градите, вртоглавица, несвестица, гушење, гадење, трнење во одредени делови од телото, забрзано чукање на срцето, треперење, потење и топлотни бранови. Кога ќе се појави, секоја личност која доживува паничен напад сака само

Психолог советува како да се смирите среде паничен напад

Психолог советува како да се смирите среде паничен напад

Паничен напад е непријатно искуство проткаено со чувство на екстремна непријатност или страв и често е придружено со болка во градите, вртоглавица, несвестица, гушење, гадење, трнење во одредени делови од телото, забрзано чукање на срцето, треперење, потење и топлотни бранови. Кога ќе се појави, секоја личност која доживува паничен напад сака само

Според психолог, ова е начин да се смирите среде напад на паника

Според психолог, ова е начин да се смирите среде напад на паника

Кога ќе се појави, секоја личност која доживува паничен напад сака само едно – искуството да помине што е можно побрзо. Постојат методи и решенија кои ќе помогнат во борбата против нападите на паника, но тоа се главно долги процеси. Додека овие процеси се повеќе од добредојдени, психотерапијата и самопомош не помагаат веднаш. Психологот Тања Г. Бентли