притисни ентер »

Палачинки од компир
Палачинки од компир

Палачинки од компир

Потребни состојки : 4 шолји рендан и излупен компир 1 јајце 3 лажици брашно 1 лажица рендан кромид 1 лажичка сол ¼ лажичка црн пипер масло за пржење Начин на подготовка : Измијте го ренданиот компир во ладна вода, добро исцедете го и исушете го за да излезе од него вишокот вода. Ставете го во поголем сад. Додадете едно јајце, брашно, сол и црн пипер,

Најнеопходни продукти во текот на карантинот – Со овие намирници можете да направите бројни вкусни јадења

Најнеопходни продукти во текот на карантинот – Со овие намирници можете да направите бројни вкусни јадења

Послушајте ги советите на бабите и земете само неколку од клучните состојки со кои можете да подготвите многу вкусни јадења Послушајте ги советите на бабите и земете само неколку од клучните состојки со кои можете да подготвите многу вкусни јадења, и поради кои никогаш нема да бидете гладни. Оваа храна ќе ви даде доволно енергија за да ги извршувате

Лижи прсти со палачинки од компир

Лижи прсти со палачинки од компир

Можеме ли да направиме нешто од залихитие, да не одиме без потрба во маркет. Еве ви еден предлог за палачинки од компир. Знам дека имате дома се што е потребно, а тоа е  4 шоњи рендан компир, 1 јајце, 3 лажици брашно, 1 лажица рендан кромид, сол, бибер, масло за пржење и магденос и павлака по желба. Измијте го ренданиот компир во ладна вода, добро

Палачинки од компир кои се топат во уста – Старо јадење кое и денес ми е омилено

Палачинки од компир кои се топат во уста – Старо јадење кое и денес ми е омилено

Ова е едно старо и вкусно јадење, кои денес ми е омилено. Потребни состојки: 4 шолји рендан и излупен компир 1 јајце 3 лажици брашно 1 лажица рендан кромид 1 лажичка сол ¼ лажичка црн пипер масло за пржење по желба магдонос и павлака Постапка: Измијте го ренданиот компир во ладна вода, добро исцедете го и исушете го за да излезе од него вишокот вода

Започнете го денот со здрав оброк: Проја со блитва

Започнете го денот со здрав оброк: Проја со блитва

Блитвата е зелест зеленчук и е многу слична со спанаќот. Таа спаѓа во групата на ниско-калорични намирници, богата е со магнезиум, железо и витамин Б и Ц и ви нуди 100 причини зошто да ја имате на вашата трпеза се почесто. Ви предлагаме еден лесен и едноставен рецепт за проја со блитва, кој можете да го направите веќе за утрешниот појадок. Состојки:

Идеја за доцен појадок: Вкусни проја мафини

Идеја за доцен појадок: Вкусни проја мафини

Појадок кој ќе биде готов за помалку од половина час. Доколку сте љубители на домашно пециво, ви го предложуваме овој едноставен рецепт. Состојки: 1 шолја пченкарно брашно 1 шолја брашно Три лажици шеќер Две лажички сол Три и пол лажички прашок за пециво 1/3 шолја масло 1 јајце Шолја млеко Начин на подготовка: Во длабок сад измешајте брашно, пченкарно

Идеја за доцен појадок: Вкусна домашна проја

Идеја за доцен појадок: Вкусна домашна проја

Појадок кој ќе биде готов за помалку од половина час. Доколку сте љубители на домашно пециво, ви го предложуваме овој едноставен рецепт. Состојки: 1 шолја пченкарно брашно 1 шолја брашно Три лажици шеќер Две лажички сол Три и пол лажички прашок за пециво 1/3 шолја масло 1 јајце Шолја млеко Начин на подготовка: Во длабок сад измешајте брашно, пченкарно

Идеја за доцен појадок: Вкусни проја мафини

Идеја за доцен појадок: Вкусни проја мафини

Идеја за доцен појадок: Вкусни проја мафини Појадок кој ќе биде готов за помалку од половина час. Доколку сте љубители на домашно пециво, ви го предложуваме овој едноставен рецепт. Состојки: 1 шолја пченкарно брашно 1 шолја брашно Три лажички шеќер Две лажички сол Три и пол лажички прашок за пециво 1/3 шолја масло 1 јајце Шолја млеко Начин на подготовка: