притисни ентер »

Не оценуваме предлог-закони, им одговори претседателот на Уставниот суд на граѓанските иницијативи за предложените измени за учество на ИЗБОРИ
Не оценуваме предлог-закони, им одговори претседателот на Уставниот суд на граѓанските иницијативи за предложените измени за учество на ИЗБОРИ

Не оценуваме предлог-закони, им одговори претседателот на Уставниот суд на граѓанските иницијативи за предложените измени за учество на ИЗБОРИ

Уставниот суд ја оценува уставноста на законите, а не на предлог-законите, им одговори претседателот на Уставниот суд Дарко Костадиновски на граѓанските иницијативи на нивното барање за оценување на новите измени на Изборниот законик кои се предложени во Собранието по скратена постапка. Уставниот суд пред неколку месеци ги укина измените на Изборниот

Уставниот суд се прогласи ненадлежен по предлог законот за независните кандидати, ќе оди ли Собранието со автентично толкување?

Уставниот суд се прогласи ненадлежен по предлог законот за независните кандидати, ќе оди ли Собранието со автентично толкување?

Скопје/Охрид, 1. јули 2025 (ОХРИДПРЕС) – Кон крајот на годинава, во Република Македонија ќе се одржат локалните, чии резултати во голема мерка ќе ги дефинираат и следните парламентарни избори. Сепак, останува отворено прашањето, со колку потписи независните кандидати за градоначалници и советници ќе одат на избори, особено откако Уставниот суд денеска

Костадиновски: Уставниот суд е надлежен да ја цени уставноста на законите, а не на предлог- законите

Костадиновски: Уставниот суд е надлежен да ја цени уставноста на законите, а не на предлог- законите

Уставниот суд, согласно со Уставот и Актот на Судот, е надлежен да ја цени уставноста на законите, а не на предлог- законите. Следствено на ова, Уставниот суд, од аспект на апстрактната контрола, е надлежен да ја цени уставноста и законитоста на позитивното право односно на општите прописи и општите акти што се дел од правниот поредок и нивната уставност

Уставниот суд ненадлежен за Предлог законот за независните кандидати

Уставниот суд ненадлежен за Предлог законот за независните кандидати

Сè уште не е јасна судбината на независните кандидати на локалните избори. Независните од десет општини побараа Уставниот суд да реагира на новиот Предлог закон за измени на Изборниот законик, по што претседателот Дарко Костадиновски испрати писмен допис во кој е дециден дека можат да ја ценат уставноста на законите, но не и на предлог законите. „Со

Костадиновски: Уставниот суд е надлежен да ја цени уставноста на законите, а не на предлог- законите

Костадиновски: Уставниот суд е надлежен да ја цени уставноста на законите, а не на предлог- законите

Уставниот суд, согласно со Уставот и Актот на Судот, е надлежен да ја цени уставноста на законите, а не на предлог- законите. Следствено на ова, Уставниот суд, од аспект на апстрактната контрола, е надлежен да ја цени уставноста и законитоста на позитивното право односно на општите прописи и општите акти што се дел од правниот поредок и нивната уставност

ОДГОВОР НА БАРАЊЕТО НА НЕЗАВИСНИТЕ КАНДИДАТИ: Уставниот суд може да реагира кога ќе утврди дека неговото решение не е спроведено

ОДГОВОР НА БАРАЊЕТО НА НЕЗАВИСНИТЕ КАНДИДАТИ: Уставниот суд може да реагира кога ќе утврди дека неговото решение не е спроведено

Уставниот суд не може да донесе посебен извештај за Предлог за закон за изменување и дополнување на Изборниот законик, по скратена постапка туку само за закон кој е дел од првниот поредок. Ова е суштината на дописот кој денеска претседателот на Уставниот суд Дарко Костадиновски го испрати до независни советници од повеќе граѓански организации со кои

Костадиновски: Уставниот суд е надлежен да ја цени уставноста на законите, а не на предлог- законите

Костадиновски: Уставниот суд е надлежен да ја цени уставноста на законите, а не на предлог- законите

Уставниот суд, согласно со Уставот и Актот на Судот, е надлежен да ја цени уставноста на законите, а не на предлог- законите. Следствено на ова, Уставниот суд, од аспект на апстрактната контрола, е надлежен да ја цени уставноста и законитоста на позитивното право односно на општите прописи и општите акти што се дел од правниот поредок и нивната уставност