притисни ентер »

700 метри кеј, како 700 километри автопат да е
700 метри кеј, како 700 километри автопат да е

700 метри кеј, како 700 километри автопат да е

Кејот позади ГТЦ не е подолг од 700-800 метри, додека ширината му е уште помала. Зошто ги споменуваме овие цифри? За да биде појасно колку мала површина, градот Скопје и Општина Центар, не можат да средат веќе скоро две години. Многу најави добивме, малку започнати акции имаше, а резултатот е скоро нула. Некогаш прекрасниот дел од градот сега е нешто

Кејот како прометна сообраќајница

Кејот како прометна сообраќајница

Плочникот веќе е уништен, а многу од плочките пропаѓаат или се искршени. Од градот велат дека бараат решение да се запре сообраќајот Кејот „13 Ноември“ стана прометна улица, бидејќи во кое било време на денот може да се забележат автомобили, мотори, електрични тротинети и други видови возила, иако тој треба да претставува само пешачка зона по која

Кејот „13 Ноември“ стана прометна улица и луксузен паркинг во ладовина

Кејот „13 Ноември“ стана прометна улица и луксузен паркинг во ладовина

Рампата поставена на најпопуларното градско шеталиште, кејот „13 Ноември“ , до ГТЦ , никој не ја есапи па кејот се претвори во прометна улица и луксузен паркинг под дебелите сенки под дрвјата пред угостителските објекти. Иако минатата градска управа утврди дека дел од кејот ќе биде и во функција на пристапна улица со ограничен сообраќаен режим, каде

Автомобили, мотори, електрични тротинети - Кејот 13 Ноември стана прометна улица

Автомобили, мотори, електрични тротинети - Кејот 13 Ноември стана прометна улица

Автомобили се разминуваат во двата правци како на секоја нормална улица, а други, пак, си наоѓаат паркинг-место под сенките. Мотори и електрини тротинети, стануваат една сосема нормална слика. Град Скопје никако да го реши овој проблемот на Кеј 13 Ноември. Со години плочникот останат како пешачка патека од летните тераси на кафулињата е претворен во