НАСА откри планета што гравитира околу ѕвезда близу до Земјата

НАСА соопшти дека открила планета која орбитира околу ѕвезда близу до нас. Новата планета е со големина на Нептун. Се врти околу ѕвездата наречена А – У Микроскопи која е околу 150 пати помала од сонцето на нашиот систем. НАСА соопшти дека ја забележале планетата со сателити и телескопот Спицер. Според најавата на својата официјална вебстраница, НАСА

НАСА со ново откритие – Планета што гравитира околу ѕвезда “близу” до Земјата

НАСА откри планета што гравитира околу ѕвезда близу до Земјата

НАСА откри планета што гравитира околу ѕвезда близу до Земјата НАСА соопшти дека открила планета која орбитира околу ѕвезда близу до нас. Новата планета е со големина на Нептун. Се врти околу ѕвездата наречена А – У Микроскопи која е околу 150 пати помала од сонцето на нашиот систем. НАСА соопшти дека ја забележале планетата со сателити и телескопот