NASA со ново античко откритие на Марс ! „Никогаш не сме виделе вакво нешто“

Во вселената, каде што многу работи се сложени и нејасни, едно откритие заслужува посебно внимание поради неговата необична едноставност. Мисијата на NASA на Марс направи фасцинантно откритие што може да има далекусежни последици за нашето разбирање за црвената планета. Станува збор за бизарен камен, со необичен црно-бел дезен, кој ги изненади научниците

„Зебрест“ камен откриен на Марс

Црно-белиот камен со шари е поинаков од останатите камења кои роверите ги откриле на Марс досега и се истакнува од околината. Според НАСА тоа може да биде знак за возбудливи откритија. Тимот на НАСА го забележал каменот додека роверот поминувал низ нерамен терен. Каменот го забележале уште од далеку, бидејќи имал необчна текстура. Роверот го фотографирал

НАСА пронајде карпа со зебрасти риги на Марс: „Ова е знак за возбудливи откритија коишто доаѓаат“

Неколку работи во вселената се едноставно црно-бели – но, оваа бизарна карпа сигурно е. „Mars Perseverance Rover“ на НАСА откри чудна црно-бела карпа на Марс, што ги запрепасти и научниците и интернетот. Агенцијата вели дека ова може да биде „знак за возбудливи откритија кои доаѓаат“. Членовите на тимот ја забележале карпата во далечина „со навестувања