притисни ентер »

Се очекува третиот мобилен оператор во Македонија наскоро да започне со работа
Се очекува третиот мобилен оператор во Македонија наскоро да започне со работа

Се очекува третиот мобилен оператор во Македонија наскоро да започне со работа

Лошиот квалитет на услугата, промените во условите на претплатничките договори, високите сметки и раскинувањето на договорите со казни остануваат најчестите причини зошто граѓаните се обраќаат до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) за медијација во решавањето на споровите. Во текот на оваа година, AЕК прими вкупно 346 барања за решавање на

Трет мобилен оператор ќе добиеме следната година

Трет мобилен оператор ќе добиеме следната година

Неквалитетна услуга, измени на услови од претплатнички договор, висока сметка и раскинување на договор со наплата на казнени пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните лани се обратиле до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) со барање за решавање спор. До регулаторното тело годинава пристигнати се 346 барања за решавање спор наспроти

Третиот мобилен оператор официјално се очекува на почетокот на 2026

Третиот мобилен оператор официјално се очекува на почетокот на 2026

Неквалитетна услуга, измени на услови од претплатнички договор, висока сметка и раскинување на договор со наплата на казнени пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните лани се обратиле до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) со барање за решавање спор. До регулаторното тело годинава пристигнати се 346 барања за решавање спор наспроти

НОВА ЕРА: Македонскиот пазар добива трет мобилен оператор - еве од кога почнува со работа!

НОВА ЕРА: Македонскиот пазар добива трет мобилен оператор - еве од кога почнува со работа!

Во текот на 2025 година, до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) пристигнале 346 барања за решавање спор помеѓу граѓаните и операторите, нешто помалку од 363-те случаи регистрирани во 2024 година. Најчестите причини за обраќање се: Од вкупниот број решенија, АЕК усвоила 45 предмети, 14 биле делумно усвоени, 40 биле затворени поради постапување

Третиот мобилен оператор официјално се очекува на почетокот на 2026

Третиот мобилен оператор официјално се очекува на почетокот на 2026

Неквалитетна услуга, измени на услови од претплатнички договор, висока сметка и раскинување на договор со наплата на казнени пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните лани се обратиле до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) со барање за решавање спор. До регулаторното тело годинава пристигнати се 346 барања за решавање спор наспроти

Третиот мобилен оператор официјално се очекува на почетокот на 2026

Третиот мобилен оператор официјално се очекува на почетокот на 2026

Неквалитетната услуга, промени во условите на претплатничкиот договор, високи сметки и раскинување на договор со наплата на пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните минатата година побарале од Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) да посредува во решавање на спор. Годинава до регулаторното тело пристигнале 346 барања за решавање спор,

ТРЕТ МОБИЛЕН ОПЕРАТОР И НОВИ ПРАВИЛА Што носи 2026 за телекомуникациите

ТРЕТ МОБИЛЕН ОПЕРАТОР И НОВИ ПРАВИЛА Што носи 2026 за телекомуникациите

ДОМА МАКЕДОНИЈА БИЗНИС СВЕТ КОЛУМНИ ИНТЕРВЈУА КУЛТУРА МАГАЗИН СЦЕНА СПОРТ ЕМ ТЕЛЕВИЗИЈА ВО ЖИВО ТРЕТ МОБИЛЕН ОПЕРАТОР И НОВИ ПРАВИЛА Што носи 2026 за телекомуникациите Најмногу поплаки се однесуваат на неквалитетна услуга, изменети договорни услови и високи сметки 27 декември, 2025 14:09 Фото: Национал Неквалитетна услуга, еднострани измени на условите

АЕК за 2026 година очекува ставање во функција на телекомуникациската кула на Водно и влез на трет мобилен оператор

АЕК за 2026 година очекува ставање во функција на телекомуникациската кула на Водно и влез на трет мобилен оператор

Неквалитетна услуга, измени на услови од претплатнички договор, висока сметка и раскинување на договор со наплата на казнени пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните лани се обратиле до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) со барање за решавање спор. До регулаторното тело годинава пристигнати се 346 барања за решавање спор наспроти

АЕК за 2026 година очекува ставање во функција на телекомуникациската кула на Водно и можен влез на трет мобилен оператор

АЕК за 2026 година очекува ставање во функција на телекомуникациската кула на Водно и можен влез на трет мобилен оператор

Неквалитетна услуга, измени на услови од претплатнички договор, висока сметка и раскинување на договор со наплата на казнени пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните лани се обратиле до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) со барање за решавање спор. До регулаторното тело годинава пристигнати се 346 барања за решавање спор наспроти