притисни ентер »

Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“
Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“

Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“

На Градежниот факултет при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје свечено е промовиран нов едукативен и истражувачки центар, формиран во соработка со ТИТАН Усје. Центарот, што е дел од проектот „Знаење + CO₂ –“ – со знаење и иновативност до помалку CO₂ , претставува современ едукативен простор наменет за унапредување на наставниот процес и за

Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот “Знаење + CO2”

Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот “Знаење + CO2”

На Градежниот факултет при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје свечено е промовиран нов едукативен и истражувачки центар, формиран во соработка со ТИТАН Усје. Центарот, што е дел од проектот „Знаење + CO₂ –“ – со знаење и иновативност до помалку CO₂, претставува современ едукативен простор наменет за унапредување на наставниот процес и за

Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“

Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“

– На Градежниот факултет при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје свечено е промовиран нов едукативен и истражувачки центар, формиран во соработка со ТИТАН Усје. Центарот, што е дел од проектот „Знаење + CO₂ –“ – со знаење и иновативност до помалку CO₂ , претставува современ едукативен простор наменет за унапредување на наставниот процес и

МОДЕЛ НА СОРАБОТКА ЗА ИДНИНАТА: Градежниот факултет и ТИТАН Усје здружени во проект за пониско-јаглеродна индустрија

МОДЕЛ НА СОРАБОТКА ЗА ИДНИНАТА: Градежниот факултет и ТИТАН Усје здружени во проект за пониско-јаглеродна индустрија

Како изгледа високото образование кога ќе излезе од рамките на теоријата и ќе се соочи со реалните предизвици на индустријата и климатските промени? Одговорот се наоѓа во новиот едукативен и истражувачки центар што денеска беше промовиран на Градежниот факултет при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје, реализиран во партнерство со компанијата

Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со  ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“

Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“

На Градежниот факултет при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје свечено е промовиран нов едукативен и истражувачки центар, формиран во соработка со ТИТАН Усје. Центарот, што е дел од проектот „Знаење + CO₂ –“ - со знаење и иновативност до помалку CO₂, претставува современ едукативен простор наменет за унапредување на наставниот процес и за

Со „Знаење + ЦО₂ -“  и иновативност до помалку јаглероден диоксид

Со „Знаење + ЦО₂ -“  и иновативност до помалку јаглероден диоксид

Студентите на Градежниот факултет во Скопје добија просторија каде што ќе се запознаваат со најновите технологии, иновации и трендови во градежната индустрија, што ќе придонесе за нивна подобра подготвеност за професионалните предизвици. Станува збор за нов едукативен и истражувачки центар кој е сместен во просториите на факултетот, а е донација на

Со „Знаење + ЦО₂ -“  и иновативност до помалку јаглероден диоксид

Со „Знаење + ЦО₂ -“  и иновативност до помалку јаглероден диоксид

Студентите на Градежниот факултет во Скопје добија просторија каде што ќе се запознаваат со најновите технологии, иновации и трендови во градежната индустрија, што ќе придонесе за нивна подобра подготвеност за професионалните предизвици. Станува збор за нов едукативен и истражувачки центар кој е сместен во просториите на факултетот, а е донација на