Повторени радио-сигнали доаѓаат од галаксија оддалечена од 1,5 милијарди светлосни години

Повторените радио-сигнали доаѓаат од галаксија оддалечена од 1,5 милијарди светлосни години, тврдат научниците. Тој феномен ја продлабочува мистеријата и нуди потенцијална можност за конечно да се разбере што би можело да исфрли тресок од галаксија оддалечена милијарди светлосни години. Радио тресок или рафалот, како што претпоставуваат научниците,

Што се мистериозните сигнали од вселената кои ги фатија научници во Канада?

Астрономскиот научен тим го објави своето истражување за мистериозни радио-бранови од далечните галаксии во вселената кои ги фатија преку телескоп во Канада. Потеклото на шокантни сигнали сè уште не е познато. Меѓу 13 интервали на брзи радио бранови (ФРБ), се повторувал еден многу необичен сигнал, кој потекнувал од ист извор оддалечен од нашата планета

Во Канада фатени мистериозни сигнали од космосот!!

Астрономите го објавиле истражувањето за таинствените сигнали кои стигнуваат од далечните галаксии, сигнали кој ги примил телескоп во Канада. Потеклото на овие радио- бранови засега се уште не е познато. Меѓу 13 интервали на брзи радио бранови (ФРБ), се повторувал еден многу необичен сигнал, кој доаѓал од ист извор, од нас оддалечен околу 1,5 милијарди

НАУЧНИЦИТЕ ТВРДАТ: Радио-сигнали се повторуваат длабоко во Вселената

Повторените радио-сигнали доаѓаат од галаксија оддалечена од 1,5 милијарди светлосни години, тврдат научниците. Тој феномен ја продлабочува мистеријата и нуди потенцијална можност за конечно да се разбере што би можело да  исфрли тресок од галаксија оддалечена милијарди светлосни години. Радио тресок или рафалот, како што претпоставуваат научниците,

Во Канада фатени мистериозни сигнали од космосот

Забележани мистериозни радио сигнали од длабоката вселена

Астрономи во Канада откриле мистериозни радио сигнали, испратени од длабоката вселена. Сигналите биле забележани од телескоп во опсерваторија во Бритиш Колумбија. Оттаму велат дека станува збор за сигнал кој се повторувал и  доаѓаал од ист извор оддалечен 1,5 милијарди светлосни години. Оваа серија сигнали беше забележана од опсерваторијата CHIME.

Астрономи открија мистериозни радио сигнали кои доаѓаат од длабоката вселена

Телескоп во Канада прими мистериозни сигнали кои се испратени од длабоката вселена, односно далечна галаксија оддалечена 1,5 милијарди светлосни години од Земјата. Природата и потеклото на 13-те радио сигнали, познати како „fast radio bursts“ (FRB), засега останува непозната, но научниците сметаат дека сите тие доаѓаат од истиот извор. Ваков настан

Научниците во шок! Мистериозни сигнали доаѓаат од вселената: Астрономите фатиле нови таинствени радио-бранови од друга галаксија

Астрономите објавиле истражување за таинствените сигнали кои доаѓаат од далечни галаксии, а кои се воочени со телескоп во Канада. Точното потекло на овие налети на радио-бранови уште не е познато. Меѓу 13-те брзи радио-бранови, се повторувал еден многу необичен сигнал, кој доаѓал од истиот извор, од нас оддалечен на околу 1.5 милијарди светлосни години

Се појавија мистериозни сигнали од вселената, астрономите истражуваат од каде доаѓаат

Астрономите објавија студија за мистериозни сигнали кои доаѓаат од вселената, забележани со телескоп во Канада. Точното потекло на овие радиобранови сè уште не е познато. Меѓу 13-те интервали на брзи радиобранови (FRB, fast radio bursts) се повторуваше еден необичен сигнал кој доаѓаше од истиот извор, од нас оддалечен околу 1,5 милијарда светлосни

Кој ни испраќа мистериозни сигнали од вселената?

Некои научници сметаат дека звукот доаѓа од неутронска ѕвезда, а други дека изворот е вонземски вселенски брод. Тим на научници од Канада втор пат забележа необичен звук кој допира надвор од нашата галаксија. “Fast radio burst” (FRB), односно брзиот радиски импулс е еден од 13-те нови импулси кои ги забележа радио телескопот CHIME. Научниците проценуваат