притисни ентер »

Еден автомобил уште во 1986 година имал екран на допир
Еден автомобил уште во 1986 година имал екран на допир

Еден автомобил уште во 1986 година имал екран на допир

Времето кога се дискутираше за автомобилите во однос на дизајнот и перформансите е одамна изминато. Сега некои други работи се поважни, особено карактеристиките на инфо-забавниот систем. Внатрешноста на автомобилот кај клиентите се уште поминува без дигитален кокпит, но малкумина се подготвени да ја прескокнат инфо-забавната ставка со што е можно поголем

Еден автомобил уште во 1986 година имал екран на допир

Еден автомобил уште во 1986 година имал екран на допир

Времето кога се дискутираше за автомобилите во однос на дизајнот и перформансите е одамна изминато. Сега некои други работи се поважни, особено карактеристиките на инфо-забавниот систем. Внатрешноста на автомобилот кај клиентите се уште поминува без дигитален кокпит, но малкумина се подготвени да ја прескокнат инфо-забавната ставка со што е можно поголем

Еден автомобил уште во 1986 година имал екран на допир

Еден автомобил уште во 1986 година имал екран на допир

Времето кога се дискутираше за автомобилите во однос на дизајнот и перформансите е одамна изминато. Сега некои други работи се поважни, особено карактеристиките на инфо-забавниот систем. Внатрешноста на автомобилот кај… Текстот Еден автомобил уште во 1986 година имал екран на допир (ВИДЕО) е превземен од USB.mk . The post Еден автомобил уште во 1986

Еден автомобил уште во 1986 година имал екран на допир / ВИДЕО

Еден автомобил уште во 1986 година имал екран на допир / ВИДЕО

Внатрешноста на автомобилот кај клиентите се уште поминува без дигитален кокпит, но малкумина се подготвени да ја прескокнат инфо-забавната ставка со што е можно поголем централен дисплеј. Освен големината, важна е и резолуцијата и, се разбира, брзината на оперативниот систем. Инфо-забавните системи како што ги знаеме денес се нудат нешто повеќе од