притисни ентер »

Промена за корисниците на Facebook и Instagram во Европа
Промена за корисниците на Facebook и Instagram во Европа

Промена за корисниците на Facebook и Instagram во Европа

Meta наскоро ќе им понуди на корисниците на Facebook и Instagram во Европската Унија опција за ограничување на персонализираните реклами, со цел да се усогласат со правилата на ЕУ. Европската комисија објави дека новите опции за рекламирање ќе пристигнат во јануари 2026 година, истакнувајќи дека ова е „прв пат таков избор да се понуди на социјалните

Промена за корисниците на Facebook и Instagram во Европа

Промена за корисниците на Facebook и Instagram во Европа

Промена за корисниците на Facebook и Instagram во Европа 11.12.2025 Meta наскоро ќе им понуди на корисниците на Facebook и Instagram во Европската Унија опција за ограничување на персонализираните реклами, со цел да се усогласат со правилата на ЕУ. Европската комисија објави дека новите опции за рекламирање ќе пристигнат во јануари 2026 година, истакнувајќи

Промена за корисниците на Facebook и Instagram во Европа

Промена за корисниците на Facebook и Instagram во Европа

Meta наскоро ќе им понуди на корисниците на Facebook и Instagram во Европската Унија опција за ограничување на персонализираните реклами, со цел да се усогласат со правилата на ЕУ. Добивај вести на вибер Европската комисија објави дека новите опции за рекламирање ќе пристигнат во јануари 2026 година, истакнувајќи дека ова е „прв пат таков избор да

Meta прифаќа хибриден модел на огласување за да го оконча конфликтот со ЕУ

Meta прифаќа хибриден модел на огласување за да го оконча конфликтот со ЕУ

По месеци правна борба, Meta попушта пред европските регулатори. Дознајте што значи новиот „помалку персонализиран“ модел на огласување за корисниците на Facebook и Instagram и зошто ова претставува пресвртница во примената на Законот за дигитални пазари (DMA). Во потег што може да се опише како ретка победа на европската бирократија над технолошките

Мета капитулира пред Брисел: Фејсбук и Инстаграм со задолжителен избор за реклами од 2026

Мета капитулира пред Брисел: Фејсбук и Инстаграм со задолжителен избор за реклами од 2026

Мета ќе воведе задолжителен избор за корисниците на Фејсбук и Инстаграм во Европската Унија од јануари 2026 година , со што секој корисник ќе мора јасно да одлучи дали сака да гледа персонализирани реклами базирани на неговите податоци или да ги користи платформите со помалку таргетирање. Со оваа промена, која ЕК ја нарекува прва од ваков вид на социјалните

„Мета“ игра како свири ЕУ: Стапува во сила најголемата промена досега во рекламирањето на Фејсбук и Инстаграм!

„Мета“ игра како свири ЕУ: Стапува во сила најголемата промена досега во рекламирањето на Фејсбук и Инстаграм!

Мета воведува задолжителен избор за корисниците во ЕУ од јануари 2026 година: дали сакаат персонализирани реклами или не. „Мета“ се обврза да им понуди на корисниците на „Фејсбук“ и „Инстаграм“ во Европската Унија јасен избор за тоа дали сакаат персонализирани реклами. Ова ќе ја доведе компанијата во согласност со Европскиот закон за дигитални пазари