притисни ентер »

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“
Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

Во последните неколку години, особено со појавата на „old money“ стилот, минимализмот беше во преден план при изборот, но и при создавањето модни парчиња. Сепак, големите модни куќи полека го менуваат овој наратив, воведувајќи парчиња облека што го прикажуваат логото на даден бренд. Со други зборови, кичот се враќа на големо и ова, секако, прво се

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

Во последните неколку години, особено со појавата на „old money“ стилот, минимализмот беше во преден план при изборот, но и при создавањето модни парчиња. Сепак, големите модни куќи полека го менуваат овој наратив, воведувајќи парчиња облека што го прикажуваат логото на даден бренд. Со други зборови, кичот се враќа на големо и ова, секако, прво се

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

(Фото) Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“ 15.12.2025 Во последните неколку години, особено со појавата на „old money“ стилот, минимализмот беше во преден план при изборот, но и при создавањето модни парчиња. Сепак, големите модни куќи полека го менуваат овој наратив, воведувајќи парчиња облека што го прикажуваат логото на даден бренд. Со други

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

Во последните неколку години, особено со појавата на „old money“ стилот, минимализмот беше во преден план при изборот, но и при создавањето модни парчиња. Сепак, големите модни куќи полека го менуваат овој наратив, воведувајќи парчиња облека што го прикажуваат логото на даден бренд. Со други зборови, кичот се враќа на големо и ова, секако, прво се

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

Во последните неколку години, особено со појавата на „old money“ стилот, минимализмот беше во преден план при изборот, но и при создавањето модни парчиња. Сепак, големите модни куќи полека го менуваат овој наратив, воведувајќи парчиња облека што го прикажуваат логото на даден бренд. Со други зборови, кичот се враќа на големо и ова, секако, прво се

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

Дуа Липа го враќа трендот „логоманија“

Во последните неколку години, особено со појавата на „old money“ стилот, минимализмот беше во преден план при изборот, но и при создавањето модни парчиња. Сепак, големите модни куќи полека го менуваат овој наратив, воведувајќи парчиња облека што го прикажуваат логото на даден бренд. Со други зборови, кичот се враќа на големо и ова, секако, прво се