притисни ентер »

Падот на Jaguar: Како „woke“ ребрендирањето ги урна продажбите за 97,5% и ја изнервира лојалната публика
Падот на Jaguar: Како „woke“ ребрендирањето ги урна продажбите за 97,5% и ја изнервира лојалната публика

Падот на Jaguar: Како „woke“ ребрендирањето ги урна продажбите за 97,5% и ја изнервира лојалната публика

Некогашната автомобилска икона Jaguar се соочува со најголемата криза во својата историја. Откога компанијата го замени легендарното лого со апстрактна буква „Ј“, продажбите во Европа паднаа 97,5% – од 1.961 возило во април 2024, на само 49 во април 2025. Овој шокантен пад ги збуни обожавателите, кои се чувствуваат изневерени од напуштањето на класичниот