притисни ентер »

Копилот ќе излетал од авион на висина од 10.000 метри

Копилот ќе излетал од авион на висина од 10.000 метри

Инцидентот во кој пукна предното ветробранско стакло на висина од 10.000 метри на летот на „Сечуан ерлајнс“ предизвикал целосен хаос и само благодарение на присебноста на пилотот и останатите членови на екипажот е спречено да се случи поголема трагедија. Тие успеале да го задржат копилотот и не дозволиле да излета низ скршеното стакло на кабината на

Авионот започна да паѓа, копилотот висеше низ прозор

Авионот започна да паѓа, копилотот висеше низ прозор

Пилотот на авионот морал принудно да го слета авионот откако се скршил прозорецот во пилотската кабина. Во инцидентот повредени се еден член на екипажот и копилотот кој излетал од седиштето и висел низ прозорот. До инцидентот дошло кога авионот бил на висина од 10 илјади метри, а во пилотската кабина нагло паднале притисокот и температурата. Авионот

Копилот висел низ отворот за ветробран на авион, го спасил пилотот

Копилот висел низ отворот за ветробран на авион, го спасил пилотот

Копилот делумно излетал од авион на „Сечуан ерлајнс“ откако предното ветробранско стакло ненадејно се отворило, а пилотот успеал да го спаси, по што во кинеската јавност бил прогласен за херој. Еден час откако во понеделникот утрото по локално време авионот на летот 8633 се упатил од југозападот на Кина кон подрачјето на Тибет, пилотот Лиу Чуанѓијан

Авионот започна да паѓа, копилотот висеше низ прозор

Авионот започна да паѓа, копилотот висеше низ прозор

Пилотот на авионот морал принудно да го слета авионот откако се скршил прозорецот во пилотската кабина. Во инцидентот повредени се еден член на екипажот и копилотот кој излетал од седиштето и висел низ прозорот. До инцидентот дошло кога авионот бил на висина од 10 илјади метри, а во пилотската кабина нагло паднале притисокот и температурата. Авионот

Копилотот излетал од кабината од авионот на 9.700 метри

Копилотот излетал од кабината од авионот на 9.700 метри

Копилотот во еден авион буквално висел на 9.700 метри надморска височина кога еден од прозорците во кабината изненадувачки се скршил. Пилотот на компанијата „Сичуан ерлајнс“ успеал безбедно да го приземји авионот и покрај екстремните услови и ниската температура на која бил изложен. Освен копилотот и уште еден член на екипажот, кои добиле помали повреди,

Копилот ќе излетал од авион на висина од 10.000 метри

Копилот ќе излетал од авион на висина од 10.000 метри

Инцидентот во кој пукна предното ветробранско стакло на висина од 10.000 метри на летот на „Сечуан ерлајнс“ предизвикал целосен хаос и само благодарение на присебноста на пилотот и останатите членови на екипажот е спречено да се случи поголема трагедија. Тие успеале да го задржат копилотот и не дозволиле да излета низ скршеното стакло на кабината на

Драма на небото:Копилот излета од авион на висина од 10.000 метри

Драма на небото:Копилот излета од авион на висина од 10.000 метри

Инцидентот во кој пукна предното ветробранско стакло на висина од 10.000 метри на летот на „Сечуан ерлајнс“ предизвикал целосен хаос и само благодарение на присебноста на пилотот и останатите членови на екипажот е спречено да се случи поголема трагедија. Тие успеале да го задржат копилотот и не дозволиле да излета низ скршеното стакло на кабината на

Во лет пукнало стакло во пилотската кабина, копилотот ќе излетал од авионот

Во лет пукнало стакло во пилотската кабина, копилотот ќе излетал од авионот

Авион „ербас А319“ на Сичуан ерлајнс бил принуден да изврши екстремно принудно слетување во Кина откако му пукна предното ветробранско стакло на висина од 9.753 метри. Инцидентот предизвикал целосен хаос и само благодарение на присебноста на пилотот и останатите членови на екипажот е спречено да се случи поголема несреќа. Авионот летнал од градот Чонгкинг

Авионот започна да паѓа, копилотот висеше низ прозор

Авионот започна да паѓа, копилотот висеше низ прозор

Пилотот на авионот “Sichuan Airlines” морал принудно да го слета авионот откако се скршил прозорецот во пилотската кабина. Во инцидентот повредени се еден член на екипажот и копилотот кој излетал од седиштето и висел низ прозорот. До инцидентот дошло кога авионот бил на висина од 10 илјади метри, а во пилотската кабина нагло паднале притисокот и температурата