NASA предупредува: Астероид со големина на стадион се движи кон Земјата

Американската вселенска агенција NASA предупреди на „дожд“ од астероиди кои се движат кон Земјата, а нивниот дијаметар се движи од 10 до 213 метри. NASA постојано ја следи состојбата во вселената и открива астероиди кои се потенцијална закана за Земјата, а оваа недела не е исклучок бидејќи најмалку пет вселенски карпи се очекува да поминат покрај нашата

Aстероид со големина на стадион денеска ќе помине покрај Земјата

Американската вселенска агенција НАСА предупреди на дожд од астероиди кои се движат кон Земјата, а нивниот дијаметар се движи од 10 до 213 метри. НАСА постојано ја следи состојбата во вселената и открива астероиди кои се потенцијална закана за Земјата, а неделаva не е исклучок бидејќи најмалку пет вселенски карпи се очекува да поминат покрај нашата

NASA предупредува: Астероид со големина на стадион се движи кон Земјата

Американската вселенска агенција NASA предупреди на „дожд“ од астероиди кои се движат кон Земјата, а нивниот дијаметар се движи од 10 до 213 метри. NASA постојано ја следи состојбата во… Текстот NASA предупредува: Астероид со големина на стадион се движи кон Земјата е превземен од USB.mk . The post NASA предупредува: Астероид со големина на стадион

Aстероид со големина на стадион денеска ќе помине покрај Земјата

Американската вселенска агенција НАСА предупреди на дожд од астероиди кои се движат кон Земјата, а нивниот дијаметар се движи од 10 до 213 метри. НАСА постојано ја следи состојбата во вселената и открива астероиди кои се потенцијална закана за Земјата, а неделаva не е исклучок бидејќи најмалку пет вселенски карпи се очекува да поминат покрај … Continue

Астероид со големина на стадион се приближува кон Земјата

Астероид со големина на фудбалско игралиште ќе ѝ се приближи на Земјата денеска, соопшти истражувачкиот центар на НАСА – ЈПЛ (Лабораторија за млазен погон). Се проценува дека астероидот 2020 Икс-ју-6, со дијаметар од околу 213 метри ќе ѝ се приближи на планетата на растојание од околу четири милиони километри. На 22 февруари, се очекува да минат уште

Aстероид со големина на стадион денеска ќе помине покрај Земјата

Американската вселенска агенција НАСА предупреди на „дожд“ од астероиди кои се движат кон Земјата, а нивниот дијаметар се движи од 10 до 213 метри. НАСА постојано ја следи состојбата во вселената и открива астероиди кои се потенцијална закана за Земјата, а оваа недела не е исклучок бидејќи најмалку пет вселенски карпи се очекува да поминат покрај нашата

НАСА ПРЕДУПРЕДУВА на група АСТЕРОИДИ кои итаат кон Земјата!

Американската вселенска агенција (НАСА) предупреди на група астероиди кои брзаат кон Земјата, со големина од десет до 213 метри во дијаметар. Во недела, астероидот со дијаметар од десет метри 2021 ДД1 и 2021 ДК1 со дијаметар од 61 метар помине покрај Земјата на безбедно растојание од 1,6 милиони, односно шест милиони километри. Сепак, тоа е само „загревање“