Пред повеќе од 50 години Карл Сејган предвидел живот во облаците на Венера

Милиони вљубеници во вселената се израдуваа во понеделникот кога беше објавено истражување во кое се покажува дека во атмосферата на Венера има фосфин, хемиско соединение кое може да биде нуспроизвод на биолошки живот. Најсреќен за ова откритие би бил сега веќе починатиот Карл Сејган, кој мислел дека тој ден ќе стигне пред повеќе од 50 години. Астрофизичарот

На Венера пронајден гас што може да сугерира живот

-Реклама- Во атмосферата на Венера се откриени траги од гасот фосфин, што може да навести досега непознати за науката процеси на оваа наша соседна планета. Имено, тоа ги покренува претпоставките дека може да има живи организми во облаците во Венера, бидејќи присуството на фосфинот на Земјата е признак на живот, објави Би-би-си. - Реклама - Фосфинот

НАСА: Откритито на фосфин на Венера е „најзначаен настан“ досега

Американски и британски научници открија дека во горните слоеви на атмосферата на Венера има фосфин (гас кој го испуштаат некои живи организми), со што се укажува на можноста од постоење живот надвор од Земјата. -Живот на Венера? Откритие на фосфин, нуспроизвод на анаеробната биологија, е еден од најважните настани што води кон заклучок за вонземски

НАСА: Откритито на фосфин на Венера е „најзначаен настан“ досега

НАСА: Откривањето фосфин на Венера е „најзначаен настан“ досега

Американски и британски научници открија дека во горните слоеви на атмосферата на Венера има фосфин (гас кој го испуштаат некои живи организми), со што се укажува на можноста од постоење живот надвор од Земјата. – Живот на Венера? Откритие на фосфин, нуспроизвод на анаеробната биологија, е еден од најважните настани што води кон заклучок за вонземски

НАСА: Откритието на фосфин на Венера е „најзначаен настан“ досега

Група астрономи од Институтот за технологија Масачусетс и од англинскиот Кардиф, вчера во списанието „Нејчур астрономи“објавија истражување во кое се тврди дека во атмосферата на Венера постои фосфин. Во студијата се истакнува дека фосфин е една од супстанците што сведочат за потенцијални знаци на живот. Американски и британски научници открија дека

НАСА: Откривањето фосфин на Венера води кон можноста за вонземски живот

Американски и британски научници открија дека во горните слоеви на атмосферата на Венера има фосфин (гас кој го испуштаат некои живи организми), со што се укажува на можноста од постоење живот надвор од Земјата. „Живот на Венера? Откривањето на фосфин, нуспроизвод на анаеробната биологија, е еден од најважните настани што води кон заклучок за вонземски