притисни ентер »

Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка
Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка

Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка

Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка 24.12.2025 Формула 1 сè уште не влегла во сезоната 2026, а веќе се соочува со сериозни контроверзии. Во центарот на вниманието е Макс Ферстапен, четирикратниот светски шампион, кој изнесе загрижувачки тврдења за техничките контроли на болидите.

Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка

Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка

Формула 1 сè уште не влегла во сезоната 2026, а веќе се соочува со сериозни контроверзии. Во центарот на вниманието е Макс Ферстапен, четирикратниот светски шампион, кој изнесе загрижувачки тврдења за техничките контроли на болидите. Во интервју за шведските медиуми, возачот на Ред Бул рече дека многу тимови намерно ги поместуваат границите на прописите

Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка

Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка

Формула 1 сè уште не влегла во сезоната 2026, а веќе се соочува со сериозни контроверзии. Во центарот на вниманието е Макс Ферстапен, четирикратниот светски шампион, кој изнесе загрижувачки тврдења за техничките контроли на болидите. Во интервју за шведските медиуми, возачот на Ред Бул рече дека многу тимови намерно ги поместуваат границите на прописите

Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка

Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка

Формула 1 сè уште не влегла во сезоната 2026, а веќе се соочува со сериозни контроверзии. Во центарот на вниманието е Макс Ферстапен, четирикратниот светски шампион, кој изнесе загрижувачки тврдења за техничките контроли на болидите. Во интервју за шведските медиуми, возачот на Ред Бул рече дека многу тимови намерно ги поместуваат границите на прописите

Половина од екипите би биле исклучени ако се спроведат детални проверки по секоја трка.

Половина од екипите би биле исклучени ако се спроведат детални проверки по секоја трка.

Сезоната 2026 во Формула 1 сè уште не започнала, а глобалната тркачка сцена веќе е оптоварена со контроверзии. Во фокусот на вниманието е Макс Ферстапен, четирикратен светски шампион, кој изнесува загрижувачки информации за техничките проверки на болидите. Во разговор со шведските новинари, возачот на Ред Бул забележа дека многу тима намерно ги движат

Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка

Ферстапен: Половина од тимовите би биле дисквалификувани доколку темелно се врши контрола по секоја трка

Формула 1 сè уште не влегла во сезоната 2026, а веќе се соочува со сериозни контроверзии. Во центарот на вниманието е Макс Ферстапен, четирикратниот светски шампион, кој изнесе загрижувачки тврдења за техничките контроли на болидите. Во интервју за шведските медиуми, возачот на Ред Бул рече дека многу тимови намерно ги поместуваат границите на прописите

Ферстапен во новата сезона со нов број, Норис ја зеде „единицата“

Ферстапен во новата сезона со нов број, Норис ја зеде „единицата“

Ферстапен во новата сезона со нов број, Норис ја зеде „единицата“ 22.12.2025 Холанѓанецот Макс Ферстапен, во следната сезона во Формула 1, ќе го вози болидот на Ред Бул со својот омилен број три (3), додека Ландо Норис одлучи да го земе бројот еден (1), како актуелен светски шампион. Кога влезе во светот на Формула 1 во 2015 година, како член на тимот

Ферстапен во новата сезона со нов број, Норис ја зеде „единицата“

Ферстапен во новата сезона со нов број, Норис ја зеде „единицата“

Холанѓанецот Макс Ферстапен, во следната сезона во Формула 1, ќе го вози болидот на Ред Бул со својот омилен број три (3), додека Ландо Норис одлучи да го земе бројот еден (1), како актуелен светски шампион. Кога влезе во светот на Формула 1 во 2015 година, како член на тимот Торо Росо, Ферстапен не можеше да го земе бројот три, бидејќи во тоа време

Ферстапен во новата сезона со нов број, Норис ја зеде „единицата“

Ферстапен во новата сезона со нов број, Норис ја зеде „единицата“

Холанѓанецот Макс Ферстапен, во следната сезона во Формула 1, ќе го вози болидот на Ред Бул со својот омилен број три (3), додека Ландо Норис одлучи да го земе бројот еден (1), како актуелен светски шампион. Кога влезе во светот на Формула 1 во 2015 година, како член на тимот Торо Росо, Ферстапен не можеше да го земе бројот три, бидејќи во тоа време

Ферстапен во новата сезона со нова бројка, Норис ја презеде „единицата“

Ферстапен во новата сезона со нова бројка, Норис ја презеде „единицата“

Макс Ферстапен од Холандија во новата сезона на Формула 1 ќе вози за Ред Бул со својот омилен број три (3), додека актуелниот светски шампион, Ландо Норис, избра да го носи бројот еден (1). Кога Ферстапен влезе во Формула 1 во 2015 година со тимот Торо Росо, не можеше да го земе бројот три бидејќи тој го користеше Даниел Рикардо од Ред Бул. Затоа,