НАСА објави неверојатна мапа со сите познати егзопланети

НАСА објави мапа од повеќе од 4.000 егзопланети за кои се знае дека постојат надвор од нашиот Сончев Систем. Мапата е во форма на видео во кое е прикажано колку егзопланети се откривани секоја година од 1991 година. Егзопланетите не ни се интересни само затоа што орбитираат околу разни ѕвезди, туку и затоа што имаат потенцијал за живот. Ова е импресивна

NASA објави мапа од 4.000 планети откриени надвор од нашиот соларен систем

Иако денес изгледа неверојатно, се до скоро немавме доверливи докази дека надвор од нашиот Соларен систем постојат други планети, попознати како егзопланети. Првата била откриена дури во 1992. година, а оттогаш листата се зголемуваше, и нови светови биле додавани на листата на далечни планети. Во текот на последната деценија, со помош на неодамна пензионираниот

NASA објави мапа од 4.000 планети откриени надвор од нашиот соларен систем