притисни ентер »

БАНАНИ, МЕСО, ЈАЈЦА ОД ТЕМУ: Кинеската платформа наголемо навлегува на европскиот пазар на храна и козметика, ќе биде ли конкурентна?
БАНАНИ, МЕСО, ЈАЈЦА ОД ТЕМУ: Кинеската платформа наголемо навлегува на европскиот пазар на храна и козметика, ќе биде ли конкурентна?

БАНАНИ, МЕСО, ЈАЈЦА ОД ТЕМУ: Кинеската платформа наголемо навлегува на европскиот пазар на храна и козметика, ќе биде ли конкурентна?

Во услови кога увозот на евтини непрехранбени производи од Кина станува сè потежок, Тему се стреми да стане играч во FMCG (Fast Moving Consumer Goods) во Европа. Кинеската платформа веќе им пристапува на локалните добавувачи на храна и козметика во Германија, Австрија и Швајцарија . Клиентите сега можат да купуваат слатки, пијалоци и свежо месо преку

Тему доаѓа на европските трпези

Тему доаѓа на европските трпези

Европските супермаркети и дисконтери се во паника од неочекувана конкуренција. На пазарот на прехранбени производи доаѓа кинеската Тему, која се прослави со продажбата на евтина облека, електронски уреди и украси за купувачи на кои цената им е поважна од квалитетот. Кинезите веќе градат логистика низ Европа и ќе ги полнат продавниците со храна од локални

Дали Temu влегува на европскиот пазар за храна?

Дали Temu влегува на европскиот пазар за храна?

Кинеската онлајн платформа Temu наводно се подготвува значително да ја прошири својата понуда на храна во Европа, вклучително и продажба на европски прехранбени производи. Според медиумските извештаи, кинеската онлајн платформа Temu има намера значително да го прошири својот бизнис со храна во Европа и да продава европски прехранбени производи. Компанијата