Астрономите откриваат ! Земјата има уште една нова месечина | Видео

Се чини дека астрономите откриле нов космички придружник на Земјата во вселената. Една нова студија открива постоење на нова таканаречена квази-месечина која орбитира околу Земјата . Квази-месечината , наречена 2023 FW13 , е откриена од телескопот Pan-STARRS на Хаваи и е една од ретките познати вселенски објекти од ваков вид. Научниците веруваат дека

Астрономите открија дека Земјата има уште една нова месечина

Се чини дека астрономите откриле нов космички придружник на Земјата во вселената Нова студија откри дека постои т.н. квазимесечина која кружи околу Земјата. Таа квазимесечина, наречена 2023 FW13 е откриена со помош на телескопот Pan-STARRS на Хаваи и еден од ретките познати вселенски објекти од тој тип. Научниците веруваат дека 2023 FW13 е присутна

Астрономи открија дека Земјата има уште една нова месечина

Нова студија откри дека постои т.н. квазимесечина која кружи околу Земјата. Таа квазимесечина, наречена 2023 FW13, е откриена со помош на телескопот Pan-STARRS на Хаваи и еден од ретките познати вселенски објекти од тој тип. Научниците веруваат дека 2023 FW13 е присутна во близина на Земјата од 100 година пред новата ера и дека ќе продолжи да постои

Земјата има нова „месечина“ и ќе остане најмалку 1.500 години, откриваат научниците

Земјата има нова месечина - или барем „квазимесечина“, откри ново истражување. Квазимесечината е вселенска карпа која кружи околу Земјата, но е гравитациски врзана од Сонцето. Оваа квазимесечина, наречена „2023 FW13“, била откриена од експерти со помош на телескопот „Пан-СТАРС“ на врвот на вулканот Халеакала на Хаваи, и е една од неколкуте познати

Научниците открија нова „квази-месечина“ која орбитира околу Земјата

Земјата има нова месечина - или барем „квази-месечина“, открива ново истражување. Квази-месечината е вселенска карпа која кружи околу Земјата, но е гравитациски поврзана од Сонцето. Оваа квази-месечина, наречена 2023 FW13, е откриена со помош на телескопот Pan-STARRS на врвот на вулканот Халеакала на Хаваи и е една од неколкуте познати квази-месечини